radardetectoren et cetera

Gestart door Mik, 04-11-2003 16:36:29

Vorige topic - Volgende topic

Mik

Wie heeft er een, wat voor een en wat is jullie ervaring ermee. Overigens lijkt er een kans te zijn dat er een verbod op komt.

Ik hoor het graag.

BartRas

Stinger ventura, simpel, is de beste  en ook de duurste, werkt zonder lasershield niet tegen laser. Verbod??? zal nog wel ff duren
there is no substitute for PK's

Marc 0101.001

Bell Vector Europa 966R (oftwel de opvolger van de Stinger Ventura). De beste en een van de duurste. Maar werkt wel erg goed! Verbod? Komt er nooit, ieder jaar dreigen ze daarmee. Kan helemaal niet want dat is in strijd met de grondwet waar in staat dat iedereen recht heeft om frequenties te ontvangen.

Niels10

Heb al een jaar of zes een stinger junior (een ventura zonder de 13 gHz) nu wordt de 13 gHz uberhaupt niet meer gebruikt. Het apparaat bevalt perfect al is de hoeveelheid vals alarm wel toegenomen door de extra bebouwing (schuifdeuren, trajectmeting en GSM straalzenders). Maar wanneer je gewend bent aan de stinger dan is het onderscheid tussen vals of echt snel duidelijk.

Wanneer mijn stinger vandaag kapot zou gaan kocht in morgen een nieuwe ! ;D

Verbod als het er al komt want men roept het al jaren lijkt me lastig te handhaven aangezien de stinger mooi ingebouwd is. Let overigens wel op met het plaatsen van de antenne unit, hoe beter geplaatst hoe groter de waarschuwingsafstand

Marc 0101.001

Antenne zit bij mij links achter het roostertje naast de mistlamp. Ideale plaats en goede (tijdige) ontvangst. En net zoals Niels ook zegt, het verschil tussen vals en echt alarm heb je zo door. De 13Ghz wordt overigens door het politiekorps in het hoge noorden nog wel eens gebruikt.

BenC70ES

CiteerVerbod? Komt er nooit, ieder jaar dreigen ze daarmee. Kan helemaal niet want dat is in strijd met de grondwet waar in staat dat iedereen recht heeft om frequenties te ontvangen.

In België is het verboden  :-\

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

In Engeland is het gebruik van radardetectoren toegestaan, en zijn ze er zelfs achter gekomen dat het gebruik ervan een daling in het aantal ongelukken met zich meebracht. Mensen remden voor actieve camera's.

micdee

De Bel 975R.... is de amerikaanse versie van de 966, is stukke goedkoper, alleen niet precies afgesteld voor de NL-wegen, maar werkt bij mij uitstekend.....

Moet alleen weer een draadje hebben voor mijn lasersensoren... iemand nog in de kast liggen toevallig...??   ;D ;D

Een leuke site over detectoren: flitsservice

denkweb

Ik had een tankstation detector... ligt na de zoveelste valse melding nu ergens langs de A12 in het gras...

Jan_D.

Tsja, zoals een verkoper zei nadat ik een opmerking maakte over alweer een turbo 850 met detector: "Je zult nooit meer vergeten te tanken." ;)