centrale vergrending voor de tweede keer doorgebrand!

Gestart door lafemmefemie, 17-04-2009 10:26:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lafemmefemie

mensen..mensen wat was ik chaggie vanochtend!

1,5 jaar geleden heb ik alle motors van de centrale vergerendeling laten vervangen; kosten: 500 euro's.
Vanochtend wilde ik de auto van het alarm afhalen, zijn de motors weer doorgebrand!
Jeetje wat nu?!: wie heeft er nog tips of dingen waar ik op moet letten?
Ik zou ze graag willen vervangen, maar ik moet zeggen dat ik erg tegen de kosten op zit te kijken, niet wetend of het volgend jaar weer hetzelfde probleem is!

Wie oh wie kan mij helpen??

groetjes Femie

-D©©©L-

Is het een achteraf inbouw alarm ? En hoe weet je zo zeker dat de boel doorgebrand is ?

lafemmefemie

Het is een origineel volvo alarm en ik weet het zeker omdat het exact hetzelfde is als de vorige keer. Alarm doet het wel, maar de deuren gaan niet automatisch open.
Ik kan deze alleen met sleutel openen.


-D©©©L-

Is bij de vorige reparatie ook het relais van de centrale vergrendeling vervangen ? Hoe staat het met zekering nummer 6 ?

lafemmefemie

De relais is inderdaad ook bij de vorige reparatie vernieuwd.
Zekering nummer 6 zou ik straks na mijn werk even na moeten kijken.

Freakybaby

Bij mij is het relais ook een aantal keren doorgefikt, kwam in mijn geval omdat de knopjes in de voordeuren teveel weerstand ondervonden van de geleiders door de deurpanelen..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ludo

Citaat van: lafemmefemie op 17-04-2009 10:26:11
Ik zou ze graag willen vervangen, maar ik moet zeggen dat ik erg tegen de kosten op zit te kijken,

zowiezo vragen naar een coulance regeling.
in 1,5 jaar mag dat niet zomaar gebeuren.
ze hadden op z'n minst naar een oorzaak moeten zoeken, waarom destijds de motortjes verbrand waren.

lafemmefemie

Ik heb inmiddels zekering nr 6 nagekeken , maar hier lag het ook niet aan.

De garage waar ik destijds de motortjes heb vervangen heeft tot 7 mei geen tijd om ernaar te kijken. #$%#$%

Inmiddels heb ik een afsraak gemaakt voor a.s. woensdag bij een goede kennis en tevens een Volvo handelaar.
Hij gaat dan kijken of niet alleen de relais kapot is (wie weet hebben we geluk en zijn de motortjes niet doorgebrand)
Daarna zie ik wel weer verder...
Ik heb al van 2 mede forum leden de aanbieding gekregen om motortjes over te nemen en eventueel in te bouwen.

Alvast super bedankt mannen!!!


Word vervolgd....