Krijg mijn 855 niet verkocht.

Gestart door Roeland, 01-11-2003 16:41:48

Vorige topic - Volgende topic

Entuscan

Citaat van: Rogie® op 02-11-2003 01:06:38
Schorsen kan trouwens voor minimaal 1 jaar. Is dus ook geen optie!
Domme regel is dat in NL dan. Zal wel iets te maken hebben met dat de nummerplaten aan de wagen gekoppeld zijn zeker?

Hier in B is een wagen heel makkelijk tijdelijk op non-actief te stellen.  De Nummerplaat overschrijven naar je nieuwe wagen of terugsturen.  En de verzekering natuurlijk gewoon opzeggen (maar dat is nl toch hetzelfde)

De wagen mag dan uiteraard ook niet op de openbare weg komen.
Maar de koper moet toch zelf opnieuw de wagen inschrijven (BIV) en taks betalen, en een nummerplaat aanvragen of overschrijven.

Een nadeel is dan weer dat als je een tweedehands wagen koopt waar de vorige eigenaar dit jaar al taks betaald heeft (bv 2 maanden geleden) je als nieuwe eigenaar toch terug moet betalen (1jaar).
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BenC70ES

CiteerEen nadeel is dan weer dat als je een tweedehands wagen koopt waar de vorige eigenaar dit jaar al taks betaald heeft (bv 2 maanden geleden) je als nieuwe eigenaar toch terug moet betalen (1jaar).

Die vorige eigenaar krijgt dan wel 10/12 van de taks terugbetaald...  (kan wel tijdje duren  ;) )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Entuscan

Citaat van: BenC70ES op 02-11-2003 11:58:54
Die vorige eigenaar krijgt dan wel 10/12 van de taks terugbetaald...  (kan wel tijdje duren  ;) )

Tegen dan is uw nieuwe wagen al lang versleten :(
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Ramon

Roeland,

Ik denk dat 6500 euro (14.500 gulden) voor een 1993 station met 260.000 op de teller, afhankelijk van kleur en opties, ook wel wat aan de stevige kant is voor een particuliere verkoop......

(Mijn mening)

Ramon ;D  
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Pretorian

Afgezien van de prijs welke ik voor een partikuliere verkoop wel aan de hoge kant vind zou je eens kunnen kijken hoe je de advertentie op het net hebt gezet

Ik heb geen link gezien (vind dat overgens op een forum ook niet horen) Maar je zou wat kunnen doen om je advertentie wat in het oog te laten lopen.
Is er een goede foto bij? Zijn evt extra's genoemd, heb je de technische staat vermeld?

Realiseer je verder dat de 2e hans automarkt momenteel wat stil ligt.
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Roeland

Ja, mischien is mijn prijs gewoon te hoog hoor. Technisch is ie helemaal goed. Plaatwerk heeft wel wat steenslag etc. voorop. Ik ga wel zakken met mijn prijs. Zie het niet zitten om hem lang erbij te hebben. Heb de vervanging inmiddels gekocht. V70 XC 1998.... erruuugg blij mee  ;D  ;D .
Ondanks de zwaarte en de AWD toch flink wat meer power. En en hoop luxe meer! Volgende week halen, kan inet wachten.  :P
66 > Daf 66 > 745 2.3t > 855 2.5 20V > V70 XC > V70 D5

Marc 0101.001

Ik snap het niet meer.... iedere advertentie wordt door onze moderators van dit forum verwijdert, maar deze gecamoufleerde advertentie loopt maar lekker door. Inmiddels weet iedereen het bouwjaar, de km-stand en de vraagprijs. Of ben ik de enige die dit zo ziet?

Johann

Citaat van: Yellow Banana II op 03-11-2003 09:28:08
Ik snap het niet meer.... iedere advertentie wordt door onze moderators van dit forum verwijdert, maar deze gecamoufleerde advertentie loopt maar lekker door. Inmiddels weet iedereen het bouwjaar, de km-stand en de vraagprijs. Of ben ik de enige die dit zo ziet?

Zeker niet.

Zippo

Citaat van: Yellow Banana II op 03-11-2003 09:28:08

Er zijn wel meer 'gecamoufleerde advertenties' die gewoon doorgaan................. :P

Zippo  ;D

Roeland

Zal hem op slot gooien  :-X. Heb genoeg antwoorden. Moet geduld hebben. Was geen verkapte adv. hoor. Ben heel zuinig geweest met info volgens mij...

Roeland

Eindelijk..... verkocht!!! Vandaag verkocht voor € 5000. Jajaja... behoorlijk gezakt in prijs, maar ik ben er tevreden mee. En ik ben er van af.  :D