Grote Volvo Forummeeting op 28 juni 2009

Gestart door Ben, 22-04-2009 21:29:32

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Ben op 25-06-2009 08:02:31
Citaat van: FGG op 25-06-2009 08:00:16
Citaat van: Ben op 24-06-2009 22:55:10
Hier staat alle belangrijke info over deze dag: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=30081

Even goed lezen svp ivm toegang etc.

Mmm, als ik de info zo lees gaat 't hele verhaal voor ons niet door, vrees ik. :eusa_shifty:

Waarom niet?

Om 4u hebben wij een afspraak in Lelystad. 's Morgens moet ik m'n vader helpen bij het inrichten van de tuin voor een BBQ (de man is net aan z'n rug geopereerd).
Dus samen in- en uitrijden gaat voor mij niet lukken. Ik had in de planning rond een uur of 1 binnen te vallen en tegen 4u te vertrekken. :(

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Dan kun je altijd nog op de gewone P-plaats gaan staan Florian.
Om 15:00 is de uitslag van de prijsvraag bij de kraam van Volvo-Plaza in de hal.
Dus dan zou je je afspraak nog makkelijk moeten kunnen halen.

FGG

Citaat van: Ben op 25-06-2009 08:13:22
Dan kun je altijd nog op de gewone P-plaats gaan staan Florian.
Om 15:00 is de uitslag van de prijsvraag bij de kraam van Volvo-Plaza in de hal.
Dus dan zou je je afspraak nog makkelijk moeten kunnen halen.

Het gaat me meer om dat laatste uur. Ik ga niet een uur in de berm zitten.

BarT5

@Ben,

Kun je de gegevens over zondag hier ook niog een keer posten. Ben geen lid van het volvoforum en wil geen lid worden om 1 post te bekijken.

Dank je.

FGG

De grote Volvo-Forum zomermeeting wordt op zondag 28 juni 2009 gehouden in en om het Nationaal Luchtvaart Themapark AVIODROME op Lelystad Airport en is toegankelijk voor alle liefhebbers van het merk Volvo.

De Aviodrome, met een zeer grote collectie historische vliegtuigen, is een dynamisch luchtvaart-themapark.  Het luchtvaart-themapark heeft naast een binnenexpositie (zo'n 6000 m²) en een grootbeeld-filmtheater ook een groot buitenterrein met diverse historische luchtvaartgebouwen en vliegtuigen. Voor kinderen is de Aviodrome zowel leuk als leerzaam! Bekijk de vliegtuigen waarmee jouw opa en oma vroeger reisden of voel je een piloot of stewardess in de Boeing 747 Jumbojet!

Korting
•   Een toegangsbewijs koop je met de kortingbon bij de kassa van het Aviodrome:
Volwassenen     € 12,00 ipv € 15,75 – Kinderen € 10,00 ipv € 13,25
(zonder kortingbon betaal je het normale tarief. Bezitters van een Museumjaarkaart hebben gratis toegang*.)

Tijdens de Grote Volvo-forum zomermeeting is het mogelijk met je Volvo op het platform te staan.
Voorwaarden
1.   alleen voor Volvo's
2.   gezamenlijk oprijden om 11:00
3.   gezamenlijk vertrekken om 15:00

De procedure:
•   Voor elke bezoeker Kortingbon downloaden en een printje meebrengen.
•   Aankomst bij het Aviodrome vanaf 10:00 uur.
•   Auto langs de weg opstellen (niet op het P-terrein parkeren als je het platform op gaat) zie rode lijn op de plattegrond.
•   Toegangsbewijs voor elke bezoeker kopen bij de kassa van het Aviodrome.
•   Met toegangskaart opstellen voor de speciale ingang (zie plattegrond)
•   LET OP: zonder toegangsbewijs wordt je niet binnengelaten!
•   Vanaf 11:00 stapvoets in colonne binnenrijden tot op het platform. Volg de aanwijzingen van de beveiliging en verkeersregelaars.
•   Het is NIET MOGELIJK om tussentijds aan te komen of weg te rijden.

•   Om 15:00 uur, alle bestuurders bij de auto en gezamenlijk uitrijden.
•   Als je nog niet uitgekeken bent kun je de auto op het parkeerterrein van de luchthaven zetten.

Download hier de plattegrond met opstelplaats en route naar het platform: KLIK HIER

Rondleiding
Een groep van ca. 30 personen kan een gratis rondleiding door het museum krijgen. De rondleiding start om 13:00.

Wil je niet op het platform staan dan parkeer je de auto op het parkeerterrein van de luchthaven (max € 5,00 per dag).
Volg de aanwijzingen van de verkeersregelaars
Betaalautomaat bevindt zich in de hal van de Aviodrome.

In de hal van de Aviodrome is de verkooptafel van Volvo-Plaza.nl, ook te bereiken zonder toegang tot het Aviodrome.
Er zijn verscheidene speciale aanbiedingenKLIK HIER

Zet je naam op Volvo-forum.nl op de deelnemerslijst: KLIK HIER

* Zie voor alle informatie over de AvioDrome: www.aviodrome.nl
Voor een filmpje: KLIK JE HIER

MichielMaas

01-
02- Volvo felipe                       onder voorbehoud    :-\
03- Petrolhead
04- Dirk342 met Jeffrey          vanaf 's middags ivm neefje
05- MichielMaas            Ik ben een automan, geen vliegtuigman. Min. 12euro betalen om mee te mogen doen  :eusa_naughty:
06- gewoon peter
07- Jeff & Marinke                   onder voorbehoud!
08- Bas850
09- Red Devil                          Ted met gezin
10- Boy
11- sean850                            ben er zeker bij
12- Foeksiefoeks                      Mijn eerste meeting, die wil ik niet missen!!!
13- Vader foeksiefoeks             Effe kijken of ik me vader ook meekrijg met z'n estate!!
14- Powerpete 855R                (onder voorbehoud vakantie)
15- Koenne
16- Nard
17- Hanss850                           is er ook bij met de rode 855 GLT 2.5 20V
18- Peter14                              Zo'n thuiswedstrijd mag ik niet missen! Misschien met zoon die net sinds een week z'n eerste 850 heeft
19- Robin                                  Voor mij ook lekker dichtbij en hopelijk dan mun zelfgemaakte uitlaat eronder 
20- 850 TDI Estate                   V70 TDI met ingebouwde pc 
21- nico
22- Florian en Ira
23- Ronin                                  Onder voorbehoud
24- JayJ met de R                      Onder voorbehoud
25- M.E. AMC                             Onder voorbehoud
26- 850Black estate                   Ik ben er ook bij. Wordt m'n eerste meeting maar lijkt me leuk.
27- CombinedForces
28- Michel306  
29- BarT5                                   V70 T5 Nautic Blue. Eerste meeting 
30- s70daan                               weet zeker dat ik kom, 11 uur ben ik er!
31- marc-850
32- Pino143                               Eerste volvo (850)-meeting (1800ES meetings buiten beschouwing gelaten)
33- 850Roffel

Ben

Je hoeft niet naar de vliegtuigen Michiel. Je mag ook buiten op de P-plaats gaan staan.

MichielMaas

Citaat van: Ben op 25-06-2009 22:34:05
Je hoeft niet naar de vliegtuigen Michiel. Je mag ook buiten op de P-plaats gaan staan.
Dat bedoel ik juist. Ik wil graag naar een Volvo meeting maar wil er dan wel bij zijn en niet op een parkeerplaats gezet worden omdat ik niets met vliegtuigen heb. De Volvo-meeting staat bij mij voorop en zoals eerder gemeld; ik heb iets met auto's daarom vond ik het vorig jaar zo leuk bij het museum en the Swedisch Collection ook natuurlijk. Actieve deelname aan een forummeeting betekent voor  mij dat ik MET mijn Volvo erbij kan zijn, ook al istie niet de mooiste en niet een betaalde meeting. Sorry, maar voor iedereen die wel gaat; heel veel Volvo-plezier natuurlijk. Een volgende keer ben ik weer bij.

FGG

Wij komen wel! :eusa_dance:

(alleen iets later)

MICHEL306

komt er nog iemand uit de richting Hengelo overijssel? lijkt me leuk samen op te rijden....

mafvanvolvo

Citaat van: MichielMaas op 25-06-2009 22:04:24

01-
02- Volvo felipe                       onder voorbehoud    :-\
03- Petrolhead
04- Dirk342 met Jeffrey          vanaf 's middags ivm neefje
05- MichielMaas            Ik ben een automan, geen vliegtuigman. Min. 12euro betalen om mee te mogen doen  :eusa_naughty:
06- gewoon peter
07- Jeff & Marinke                   onder voorbehoud!
08- Bas850
09- Red Devil                          Ted met gezin
10- Boy
11- sean850                            ben er zeker bij
12- Foeksiefoeks                      Mijn eerste meeting, die wil ik niet missen!!!
13- Vader foeksiefoeks             Effe kijken of ik me vader ook meekrijg met z'n estate!!
14- Powerpete 855R                (onder voorbehoud vakantie)
15- Koenne
16- Nard
17- Hanss850                           is er ook bij met de rode 855 GLT 2.5 20V
18- Peter14                              Zo'n thuiswedstrijd mag ik niet missen! Misschien met zoon die net sinds een week z'n eerste 850 heeft
19- Robin                                  Voor mij ook lekker dichtbij en hopelijk dan mun zelfgemaakte uitlaat eronder 
20- 850 TDI Estate                   V70 TDI met ingebouwde pc 
21- nico
22- Florian en Ira
23- Ronin                                  Onder voorbehoud
24- JayJ met de R                      Onder voorbehoud
25- M.E. AMC                             Onder voorbehoud
26- 850Black estate                   Ik ben er ook bij. Wordt m'n eerste meeting maar lijkt me leuk.
27- CombinedForces
28- Michel306  
29- BarT5                                   V70 T5 Nautic Blue. Eerste meeting 
30- s70daan                               weet zeker dat ik kom, 11 uur ben ik er!
31- marc-850
32- Pino143                               Eerste volvo (850)-meeting (1800ES meetings buiten beschouwing gelaten)
33- 850Roffel
34 Ted                                         (Mafvanvolvo)

MauriceT-5

Citaat van: MICHEL306 op 27-06-2009 12:01:40
komt er nog iemand uit de richting Hengelo overijssel? lijkt me leuk samen op te rijden....
Weet nog niet 100 % zeker of ik ga maar als ik ga dan kunnen wij misschien wel samen die richting op kom zelf uit lochem ong 30 km van hengelo af ik weet niet welke route je rijd .... laat maar horen

MICHEL306

A1 af en dan afslag harderwijk/kootwijk....en dan ist immer gerade aus...:P

MauriceT-5

Ja oke dat is exact dezelfde weg die ik rijd ... kunnen samen rijden ... of niet?
Ik wacht je wel op bij het bp tankstation in Laren gld bij fietsenmaker stegink.
Denk dat ik daar rond een uur of half 10 sta.

elianmars

Veel plezier mensen!

Ik ga weer klussen in de achtertuin  :eusa_shifty: