hallo allemaal

Gestart door pukster s 70, 29-06-2009 21:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pukster s 70

Even voorstellen wij zijn  perry en  marieke en hebben sinds kort een volvo s 70 2.5 turbo diesel, hij rijd super fijn, hebben samen  al heel wat kilometers gereden nou kunnen we lange stukken rijden zonder er gebroken uit te komen. Hij heeft er nou 360.000 km opzitten maar je merkt er niks van was met de mazda voorheen toch echt wel anders :D Zijn zondag voor het eerst naar een volvo meeting geweest in lelystad heel leuk om mee te maken en om al die verschillende volvo's te zien.
Onze jack russel heeft ook genoten in de auto die nu voorzien is met airco lol. We zijn in ieder geval besmet met het volvo virus willen geen andere auto meer  :eusa_dance: tot zover beetje wie we zijn en hopen hier leuke tips te lezen en  info. groetje perry en marieke                                                                                                                                           

Miel850

Welkom, welkom (zelf ook nog vrij fris hier...).

Maar ik geloof dat ze hier altijd 1 ding erg graag willen zien, het heeft iets met plaatjes van de auto te maken dacht ik... :eusa_eh:
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

FGG

Welkom op 't Forum, Perry en Marieke.

Ik geloof dat ik jullie wel heb zien zitten de tafel bij het restaurant buiten, althans, daar was een Jack Russell bij. Dus hoe jullie eruit zien weet ik nu. Nou die S70 nog. Foto's?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

kyro

welkom Perry en Marieke  :D

niet verkeerd zo'n dieseltje wah !

en foto's joh................foto's zijn ze hier wild op  :D

jan piet

Welkom op het forum. Die diesels rijden heerlijk, heb er zelf ook wat mee gereden... Maar zoals al eerder opgemerkt, waar blijven de, hoe-heten-die-dingen-ook-alweer?? Van die plaotjes??
Gr,JP :P

henry classic v70

Hebben jullie eerst gezellig mee zitten kijken als gast op dit forum?
Of is de informatie over de meeting via een andere weg bij jullie gekomen
Het roffel-virus grijpt snel om zich heen :angel:
Waarschijnlijk zoals zovelen jullie voorgingen; had ik veel eerder moeten doen, zo'n volvo aanschaffen (hier wel tenminste)
Kleur.... enz?
Welkom natuurlijk en veel roffel-plezier
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rogerV701998

Welkom etc.... Waar zijn de foto's? ;D

Gr. roger

antraciet

welkom en veel plezier met de aanwinst
gr Arjen