motorsteun distributiezijde - volvo of ES of nordicar?

Gestart door BarryH, 13-03-2009 10:17:49

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Citaat van: elianmars op 20-04-2009 22:02:52
Kijk wel of de steun bij Nordicar de juiste is. Ik heb daar die steun voor mijn diesel gekocht. Foto staat nog steeds op de site. Alleen past die steun helemaal niet. Is voor een XC  ::)

Helaas kwam ik er pas een jaar na aanschaf achter, bon is nergens meer te vinden, dus denk niet dat ik er nog over kan beginnen bij ze.......

Is het deze?
http://www.volvo-parts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1000_1001&products_id=2694

Dan komen we er wel uit!  ;D
--
Autogas Inside . . .

ed

Ik zou toch oppassen met sommige onderdelen van Nordicar. Ze zijn wel erg goedkoop, maar sommige onderdelen zijn van een bedenkelijke kwaliteit. Komt denk ik allemaal uit China. Is niets mis mee, maar dit is het slechte soort. Voorbeeld zijn de stabi reactie armpjes voor de 850. Is echt bagger kwaliteit. Denk dat ze over een jaar weer vervangen moeten worden. In de bout zit een inbus om hem tegen te houden, deze was helemaal niet doorgestanst. Kon de sleutel er dus niet in kwijt. En dat aan beide kanten! Verder ziet het er ook niet echt stevig uit.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!