Ervaringen met ironside gereedschap?

Gestart door arjenT5R, 28-04-2009 11:19:54

Vorige topic - Volgende topic

ed

Heb een volledige kar gevuld met Tengtools. Erg mooi spul. De schroevedraaiers en "bijzondere setjes" kun je beter niet kopen, maar al het normale handgereedschap is erg goed en levenslange garantie.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

FGG

Even dit topic weer opgerakeld. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik binnenkort voor een leuke prijs aan gereedschap van dit merk komen:

http://www.force-gereedschap.nl/

Kent iemand dit? Ervaring? Goed of slecht?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

san

Ook maar even nieuw leven inblazen,ben dus op zoek naar een goede autokrik.Heb nu zo'n ding van de Aldi voldoet wel maar toch. Wil eigenlijk een ietwat professioneler apparaat.Heb ook al aan oprij bokken gedacht maar denk dat zodra je daar daadwerkelijk oprijdt ze gaan schuiven.Dus heeft er iemand ervaring met bovenstaande of weet iemand een goede autokrik...let me know.

is dan wel geen ironside gereedschap,maar om weer een nieuw topic te starten. ;)

arjenT5R

100 eurie's

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

thuur

Bij VanCranenbroeck (of hoe je het ook schrijft) krijg je ook wel aardig materiaal voor normale prijzen.

Gr 8)

Sbv

san

Krik op foto heb ik zien staan in een folder van de plaatselijke automaterialenzaak..zag er wel strak uit.Als ik me niet vergis zit er foam op de hefboom.Is deze "boom"er af te halen of zit ie er aan vast? kost +/- 100 euro zonder de assteunen. :) En een stuk stabieler en steviger dan de Aldi variant.

ed

Nadeel van deze krik is dat hij niet zo hoog gaat. Je hebt er ook een grotere variant van.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

monster900

Citaat van: FGG op 14-05-2009 19:57:18
Even dit topic weer opgerakeld. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik binnenkort voor een leuke prijs aan gereedschap van dit merk komen:

http://www.force-gereedschap.nl/

Kent iemand dit? Ervaring? Goed of slecht?

Force heeft ook een levenslange garantie op hun gereedschap ;)