De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

lijkt me helemaal niet lekker

Chris

Citaat van: viking_in_shorts op 29-11-2011 18:24:40
Kijk nou eens wat ik op het internet gevonden heb! Een kadootje voor je:

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/onlyfunto-picdump65-057.jpg

Hahaha... dit is wel mooi :)!

Of het lekker is betwijfel ik :eusa_think:...

knoopie

veel te zoet je vullingen springen je kiezen uit.....

awel,met de pint kunt g'hem wegdrinken.

Taranis

Ik heb geen vullingen dus geen probleem :eusa_dance:

knoopie

Citaat van: Taranis op 29-11-2011 22:45:19
Ik heb geen vullingen dus geen probleem :eusa_dance:

:eusa_liar:      ;D

Taranis

Citeer
Beste Ronald,

Zojuist mijn ingediende rapporten nog gecontroleerd maar nog geen uitsluitsel over eventuele roestgarantie.

Dit om even te laten weten dat ik je niet vergeten ben.

met vriendelijke groet,

Service Manager

Ondertussen roest het vrolijk verder (de Fiat Panda van m'n ma vroegah roestte minder hard).
De stukjes waar KIM van zei dat ze 't mogelijk nog op lakgarantie zouden kunnen gooien omdat er geen gat in zat, zit nu ook een gat in ;D

darius

Nou zeg ?  Ik zou niet zo kalm kunnen blijven als jij Ronald.  :eusa_naughty:
No show, only go.

Taranis

Ik ben ook lang niet altijd rustig, maar in dit geval denk ik dat ik beter even m'n geduld kan bewaren. Je vangt meer vliegen met stroop.... ik wil gewoon een nieuwe deur :P (zonder die te moeten betalen)

Sbv

Hebben ze wel een idee wanneer dan wel, als het straks naa binnen regent heb je meer problemen.
Eventueel nog eens laten kijken dat het roesten echt veel verder gaat.
gewoon netjes blijven maar wel wat de druk erop houden, dan kom je nu denk ik wat verder mee

Taranis

Ik wacht nog even tot na de wintersport, kan de pekel er nog even lekker in vreten :evil:

Daarna ga ik inderdaad de druk opvoeren. Laat het nu nog maar even lekker extra krokant worden, maakt de zaak alleen maar duidelijker.

Marc O.

Grappig, mijn destijds 10 jaar oude Citroën BX (we spreken ca. 1998, bouwjaar van dat hok was 1989) had minder roest (sterker: had helemaal géén roest) dan een ca. 10 jaar oude Volvo anno nu. ::)

Anyway, erg lullig allemaal, ik hoop dat je dealer/de importeur hun verantwoordelijkheden niet gaan proberen te ontlopen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Een BX bestond dan ook voor een groot deel uit plastic. En onder de lak op de deuren zat zulk dun plaatstaal dat de roest het blijkbaar niet de moeite vond om aan te beginnen. Die roest is niet gek, die weet wel dat er veel lekkerder dik staal staat te wachten in Zweden.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Of de lak was zó sterk dat het niet opviel dat het staal eronder was weggerot ;D

Nee, zonder gekheid, er zit idd veel plastic in zo'n BX, maar het verbaasde me serieus dat de metalen delen volledig vrij van roest waren.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Na wat twijfelen besloten toch iets meer aan banden uit te geven dan ik eigenlijk van plan was en zojuist een setje Continental ContiCrossContact Winter besteld. Ik had geen zin om weer op de goedkopere maar lawaaiige Vredestein Wintrac Xtremes te gaan rijden.

Nu de standkachel nog fiksen en dan is de auto gereed voor de wintersport 8)
Vanmorgen draaide ik trouwens het linker temperatuurknopje op de middenconsole dol, na een professionele dreun werkt het weer :eusa_shifty:

Deze winter eens kijken voor een setje nieuwe velgen voor de zomerbanden, dan kunnen de winterbanden op deze velgen blijven liggen. Ze zijn nog niet heel erg beschadigd maar na 370.000 km zijn ze niet meer helemaal netjes schoon te krijgen en ik heb eerlijk gezegd ook niet veel zin om er nog energie in te steken. Liever een extra setje lichtmetaal zodat zomer/winter rubber wat makkelijker gewisseld kan worden.

Vandaag helaas ook de TMC ontvanger van de Garmin Zumo gesloopt. Ik had op internet een andere gevonden: http://www.gpsshop.nl/product/28986/66725/7348/garmin-gtm-12-tmc.html
Destijds (mei 2007) 130 euro betaald voor dat snoertje, nu kosten ze nog 49. Vanavond eerst eens uit elkaar pulken om te kijken of ik het niet gewoon kan repareren/solderen.

Sbv

Ik zal de XC reserveren, dan kunnen we even aan de slag gaan met de standkachel, tenminste als het nu eens goed koud wil worden.
Wat is de levertermijn van de banden ?