De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

allemachtig nog aan toe wat een touw trekkerij, daar zakt toch je broek van af man....

sterkte er mee hoor!

order ergens anders gaan plaatsen..... ;D ;D

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 27-04-2012 14:57:38
Wat is een normale garantieperiode van die schadehersteller? Is dat niet genoeg? Neem aan dat die schadehersteller zelf ook eer in zijn werk heeft ...

Terechte vraag en daarom heb ik dus om die 5 jaar garantie gevraagd. Baarends is een FOCWA schadehersteller en geeft dus normaliter 5 jaar garantie (al heb ik daar van ArjenT5R ook al andere verhalen over gehoord). Echter hebben ze bij mij duidelijk aangegeven zowel naar mij als naar Olov dat reparatie geen zin heeft omdat 't dan binnen een jaar weer roest. Dat hebben ze richting Olov keurig schriftelijk gedaan en hun garantievoorwaarden uitgesloten.

@ Richard: tnx. Gelukkig ben ik soms best volhardend :eusa_whistle:

knoopie

Dat heet zeeuwenbloed.....

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 27-04-2012 14:55:48
Citaat van: grijzev70tdi op 27-04-2012 14:51:07
mooi dat er schot in de zaak zit. Toch wel vreemd dat ze het portier niet vervangen... Als die al zo slecht is.

Ben er met de onze nog niet mee bezig geweest. Misschien morgen. Wil er volgende week even mee naar de dealer, wat die er van zegt en/of ervaring mee heeft.
Garantie tegen roesten heb je in ieder geval niet meer, maar als het hen niet bekend voorkomt, dan voor de gein eens wat rubbers loshalen van occasions die men heeft staan, mogelijk kom je dan nog wel wat tegen

Garantie weet, daar gaat het me ook niet om ;) Ben benieuwd wat ze er van zeggen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

CTRL-klik voor grotere versie

Dit is absoluut Volvo onwaardig en Volvo zou hun ogen uit hun kop moeten schamen bij zulk aanzicht. Het lijkt *gvd* wel een BMW of nog erger, Mercedes. :evil:
Vijf jaar garantie zou toch echt moeten, maar einde garantie mag niet betekenen, begin roest. De rest van de auto roest toch ook niet? Er zijn delen die veel meer zout te verwerken krijgen dan die deur.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Taranis

Tssssk, ik zal nog eens een keer m'n auto uitlenen aan je! Zit je beetje m'n deurrubbers te mollen ;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 27-04-2012 19:57:04
Tssssk, ik zal nog eens een keer m'n auto uitlenen aan je! Zit je beetje m'n deurrubbers te mollen ;D

Had je maar geen alternatieve route moeten nemen. Dan had 'm tegen kunnen houden  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 27-04-2012 19:01:14
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-04-2012 18:57:21
CTRL-klik voor grotere versie

:eusa_shhh: niet in firefox

Ook niet bij een browser op een Mac. Maar ja, dat weten de meesten hier niet... :eusa_snooty:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Emiel

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-04-2012 18:57:21
Dit is absoluut Volvo onwaardig en Volvo zou hun ogen uit hun kop moeten schamen bij zulk aanzicht.

Eensch!

Taranis

Citaat van: elianmars op 27-04-2012 20:47:49

Had je maar geen alternatieve route moeten nemen. Dan had 'm tegen kunnen houden  ;D

Dat kun je mij niet kwalijk nemen! Ik heb gewoon braaf dat antieke achterhaalde eigenwijze en onterecht verafgoodde RTI gevolgd, wat grafisch gezien nog niet eens in de schaduw mag staan van een Garmin systeem van amper 100 euro en wat zo traag is dat je al 3 afslagen voorbij bent voor het een nieuwe route berekend heeft :evil:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 28-04-2012 00:20:53
Citaat van: elianmars op 27-04-2012 20:47:49

Dat kun je mij niet kwalijk nemen! Ik heb gewoon braaf dat antieke achterhaalde eigenwijze en onterecht verafgoodde RTI gevolgd, wat grafisch gezien nog niet eens in de schaduw mag staan van een Garmin systeem van amper 100 euro en wat zo traag is dat je al 3 afslagen voorbij bent voor het een nieuwe route berekend heeft :evil:

En wie wilde zo graag zo'n antieke achterhaalde eigenwijze en onterecht verafgoodde RTI hebben?  :eusa_whistle:

I rest my case. ;D

Sbv

Bij een navigatie wordt men wel geacht toch nog wel iets na te denken.

Ik snapte die actie al niet daar mijn RTI gewoon rechtdoor wou blijven gaan

Taranis

@ Ewout: daar ben ik van genezen, je mag 't houden :)

Deze RTI wilde rechtsaf om de files te omzeilen. Tja, bij een normale navi kun je er dan redelijk van op aan :P

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 28-04-2012 07:10:03
@ Ewout: daar ben ik van genezen, je mag 't houden :)

Deze RTI wilde rechtsaf om de files te omzeilen. Tja, bij een normale navi kun je er dan redelijk van op aan :P

Probeer het volgende maand nog maar een keer... Ik gebruik de RTI helemaal niet. De TomTom op de iPhone is echt heel goed, accuraat, razend rap en grafisch verantwoord.

Ewøut