De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Sbv op 23-01-2012 21:06:30
@Ewout. Origineel xenon kan je denk ik vergeten. Tenzij je de software in je auto kan krijgen.

Hm, daar had ik even niet bij stil gestaan. Aan de andere kant, waarom zou een dealer die software niet kunnen laden?

Sbv

Citaat van: Taranis op 24-01-2012 08:06:25
Citaat van: Sbv op 23-01-2012 21:06:30
@Ewout. Origineel xenon kan je denk ik vergeten. Tenzij je de software in je auto kan krijgen.

Hm, daar had ik even niet bij stil gestaan. Aan de andere kant, waarom zou een dealer die software niet kunnen laden?
Heel simpel, het is er niet als los software pakketje. Verder dien je de automatische hoogte regeling eventueel te hebben, al kan je met handmatig ook prima uit de voeten

Taranis

Citaat van: Sbv op 24-01-2012 08:18:24
Heel simpel, het is er niet als los software pakketje.

Dan houdt het op inderdaad. Apart wel, verder is er voor alles software te verkrijgen, tot je schokdempers of stuurwieleenheid aan toe ::)

Sbv

Citaat van: Taranis op 24-01-2012 08:32:28
Citaat van: Sbv op 24-01-2012 08:18:24
Heel simpel, het is er niet als los software pakketje.

Dan houdt het op inderdaad. Apart wel, verder is er voor alles software te verkrijgen, tot je schokdempers of stuurwieleenheid aan toe ::)
Klopt, maar xenon is niet iets wat los is. In een MY07 heb je wel een software pakketje, maar die kan je niet laden als je geen MY07 hebt. Ik spreek uit ervaring, we hebben eea getest, maar helaas

maruska

zo jammer dat er geen FG uit 2007 is ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie

CiteerFG

???   :eusa_shifty:

Sbv

knoopie

Bouke

Ronald ik wil wel een poging wagen op je lampen ;) met polijsten :)

Taranis

Okee, graag! Dan stuur ik een keertje die kant uit! :D

R.Bijl

Citaat van: Taranis op 24-01-2012 22:00:25
Okee, graag! Dan stuur ik een keertje die kant uit! :D
Citaat van: Bouke op 24-01-2012 20:01:29
Ronald ik wil wel een poging wagen op je lampen ;) met polijsten :)

Mijn xc90 had dit verschijnsel ook,heb ze toen laten polijsten en toen zag het er weer netjes uit,laat ff weten wanneer je naar het pittoreske bergambacht komt... ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

knoopie

minimeet.....

kom ik effe m'n krasjes er ook uit poetsen  :eusa_shifty:

Bouke

Maar bij jou komen ze altijd weer terug als er net gepoetst is :eusa_whistle:

Sbv

Tijd voor een koplamp polijst meeting denk ik zo. Ik heb er ook nog 2 die gedaan mogen worden

Ewout Schalkwijk

Ja, ik ook meedoen... ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein