De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik denk de zilveren Pegs (17 inch)?

Taranis

Citaat van: arjen850 op 02-06-2013 22:28:26
Ach kijk, hij gaat eruit.. Je kunt niet zeggen dat je hem geen kans hebt gegeven Ronald, menigeen had eerder het bijltje erbij neergegooid.
Leuk dat je de V van Sander over hebt genomen, ik hoop dat je veel plezier aan deze auto zult beleven, en nu eens een poosje niet leeg loopt op blik met 4 wielen.. ;)

Dat eerste is ook mijn schrale troost: ik heb echt mijn best gedaan, maar ook voor mij houdt het een keertje op. Diverse vrienden vragen zich af waarom ik in hemelsnaam zoveel geduld met deze auto gehad heb ;D

Tnx in elk geval, ik hoop het ook :) Voorlopig krijgt de V alleen regulier onderhoud en een setje nieuw rubber. In februari moet ie voor de APK, als ie daar glansrijk doorheen rolt dan krijgt ie een nieuwe tussenas en een setje verse schokdempers achter. Eerst mag de auto zich even bewijzen.

Citaat van: elianmars op 02-06-2013 22:36:50
Ik denk de zilveren Pegs (17 inch)?

Jep :) Ik denk niet dat ik 18" wil, dit is wel stug genoeg.

Sbv

Kwa rijden is 18"iets stugger. Kwa looks staat het wel een stuk mooier.
Je mag gerust even met de 18" rijden. Die donkere Pega staan beter dan de 17" lichte.

@Marc O., had je interesse in een set dan ?

maruska

jammer van de meeuw Ronald.. Wellicht de nieuwe 'Schijtmeeuw" noemen ? Dan ben je iig gelijk up to date als het ergens fout loopt ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

beunmaat

Zodan, toch eindelijk de keuze gemaakt om de crossmeeuw eruit te doen. Ik geef je geen ongelijk na al die ellende die je met die auto hebt gehad.

Veel plezier met de zwarte van Sander. :D

Marc O.

Citaat van: Sbv op 02-06-2013 23:39:42
@Marc O., had je interesse in een set dan ?

Altijd ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Ik ben benieuwd wat je met de 'nieuwe' gaat uitsteken. ;D

Veel succes!

Chris

Gefeliciteerd Ronald ;).

Ik snap dat je het jammer vindt van de XC, eerlijk waar een mooie bak. Maar ik denk dat dit een verstandige keuze is.

Veel plezier ermee... ik vind de inmiddelx ex V van Sander een prachtige bak :).

Bouke

Citaat van: beunmaat op 03-06-2013 05:53:19
Zodan, toch eindelijk de keuze gemaakt om de crossmeeuw eruit te doen. Ik geef je geen ongelijk na al die ellende die je met die auto hebt gehad.

Veel plezier met dezwarte blauwe van Sander. :D

Snellebaksteen

Jammer van de meeuw. Wel heel verstandig uiteindelijk.

Een gewone V is idd saai, wat dat betreft is Geeuwmeeuw een goede naam, iets minder confronterend is Bluebird of Pino.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Och, wat is saai? 't Is een AWD, dat maakt het toch alweer wat spannender ;D

Marc O.

We hebben al een Pino ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Dat het een AWD is had ik even gemist.
Dus eigenlijk is het een XC zonder spatbord verbreders, en wolf in schaapskleding, een leeuw in een meeuwen-outfit, een leeuwmeeuw.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

marrrcel

Hopelijk voor jou de Economeeuw.

Sbv

Het is eigenlijk ook een XC op normale hoogte. Onderstellen zijn gelijk. Het zal wennen zijn dat je verkeersdrempels wat minder snel kunt nemen en dat je wat eerder in de sneeuw vast komt te zitten