Automaatbak leeggelopen!!!! update> moet nieuwe bak onder :( 1750euro

Gestart door Blitzbuggy, 02-05-2009 17:50:41

Vorige topic - Volgende topic

Blitzbuggy

CiteerZevenaar heeft de bak "getest"  Schijnbaar niet goed genoeg dus, dat hij 150 km verder in de soep loopt is wel erg kort door de bocht lijkt me.

Nou, heb met Volvo Arendsen Zevenaar aan de lijn gehangen, en ze willen op geen enkele manier iets weten van coulance! Ze vonden op dat moment de bak goed....en dus kunnen ze niet verantwoordelijk zijn voor wat er 150km later mee gebeurt! Stelletje....#$@% Kom er dus nooooit meer!!

-D©©©L-

Het toevoegen van nieuwe olie kan soms problemen aan het licht brengen die al bestonden. Een iets wat klevende remplaatjes door vervuiling kunnen gaan slippen door het "schoon" spoelen met de verse olie. Is dan de nieuwe olie de oorzaak, of zat het probleem er al ? Ik kies voor het laatste. 

Guido S70

Citaat van: Blitzbuggy op 08-05-2009 12:19:53
Stelletje....#$@% Kom er dus nooooit meer!!

Die kans was, gezien de afstand, toch al niet zo groot, nietwaar?

Blitzbuggy

Nou heren, er zit inmiddels een nieuwe(revi) bak onder. Schakeld weer als een droompje! Erg blij...moet alleen nog terug ivm afstellen PNP denk ik.

Want bij koude motor schakeld hij niet over vanuit de 1....warme motor alles ok...en mijn achteruitrijlampen branden niet altijd in de R.

Dus volgende week nog terug..en dan lekker op vakantie.

Dank voor alle hulp!!

Jacco

thuur

Citaat van: Blitzbuggy op 21-05-2009 19:28:58
Nou heren, er zit inmiddels een nieuwe(revi) bak onder. Schakeld weer als een droompje! Erg blij...moet alleen nog terug ivm afstellen PNP denk ik.

Want bij koude motor schakeld hij niet over vanuit de 1....warme motor alles ok...en mijn achteruitrijlampen branden niet altijd in de R.

Dus volgende week nog terug..en dan lekker op vakantie.

Dat duidt idd op de PNP. Mooi dat het is opgelost en fijne vakantie!

Gr 8)

UserID6342