Remy en zijn 850 Estate Maroon

Gestart door rulletje, 26-02-2011 23:38:23

Vorige topic - Volgende topic

rulletje

Beste allemaal,

Sinds een maand in het bezit van een Volvo 850 Estate in de kleur Maroon. Het betreft een 2.5ltr 20v Automaat met 306000 op de teller. Mijn vrouw en ik zijn compleet om en geïnfecteerd met het Volvo virus.

Sinds gisteren is de 850 verrijkt met een flinke set 18" jongens. Hier de foto's.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten Remy

antraciet

Welkom op t forum Zo te zien een heele mooie. Veel veilige kilometers

groet Arjen

blauweroffel

Welkom,

beetje lijnolie erbij.......
Wellicht keer andere achterlichten (auto zeker van voor "95?)

Mooie kleur en veel plezier ermee!

BR

jrkalf

Mooie auto, die ziet er nog strak in z'n huidje uit.

Wat BR al zegt. Je hebt zo te zien achterlichthuizen (bovenste gedeelte) van 1995 of ervoor. Deze zitten slecht in de lak en worden op een gegeven moment heel vaal. Op de sloop kan je meestal een nieuwer exemplaar vinden welke dit probleem niet heeft voor tussen de 50,-- a 100,-- per paar. (Volvo dealer nieuw is 92,-- per stuk)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Luc

Of je zet dr V70-achterlichten in, ben je gelijk van dat lelijke oranje knipperlicht af...
Dan nog witte of donkere op de spatborden en je bent helemaal klaar.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

UserID6342

Mooie auto met een hele mooie kleur.  Sluit me aan bij mijn voorgangers wat betreft de achterlichten. Of vervangen, of een opknapbeurtje met jachtlak (werkt echt perfect en is heel goedkoop) en ziet het er weer als nieuw uit. Bumpers en zijstrips even goed opwrijven met lijnolie en dan heb je er ineens een nieuwe auto staan.

hanss850

Ziet er goed uit, ff de eerder genoemde puntjes doen/ vervangen en je hebt een heeele mooie VOLVO

Veel plezier er mee

Groet Hanss850
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

floris83

potverdikkie mooie bak!

Aangenaam en veilige km!

rogerV701998

Mooie auto! Staat er netjes bij. :eusa_clap:

rulletje

Bedankt voor jullie leuke reacties  8)

Wat betreft de rubberen delen, ik had hier op het forum al het e.e.a. gelezen over de te gebruiken middelen. Nu twijfel ik tussen lijnolie en Polytrol. Is het niet zo dat voor een langer en beter resultaat je toch het beste Polytrol kan gebruiken?

Wat betreft de doffe achterlichten, De auto is van 12 januari 1996. Ik denk ik net de pech heb gehad een auto uit de laatste serie met wat de "slechte" achterlichthuizen te hebben.

Een van de eerste aanpassingen wat ik op kort termijn wil doorzetten, is inderdaad de achterlichten te vervangen door een set van de v70. Ik hou het forum hier en MP nauwlettend in de gaten.

Voor de rest op of aanmerkingen, ik hou me warm aanbevolen  :laugh:

henry classic v70

Welkom op 't forum Remy, staan 'm goed die 18" en een mooie kleur ook
En als de achterlichten en een beetje lijnolie het enige is......... ben je in 1 zaterdag klaar ;D

Veel plezier met je Roffel!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Loezzie850

Ik vind het ook een hele mooi estate! Mooie kleur staat hem goed!
Vale achterlichten had ik ook, heb er gelukkig niet mee rondgereden, maar er is geregeld dat er bij de koop nieuwe in kwamen :)

R o b

Idd lijnolie is een goed idee!

Welkom hier!

FGG

Citaat van: Luc op 27-02-2011 01:08:58
Of je zet dr V70-achterlichten in, ben je gelijk van dat lelijke oranje knipperlicht af...

:eusa_naughty:

Mooi origineel houden, oranje en rood gaan prima samen.

Mooie auto, Remy.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Volvo850 93

Gefeliciteerd met je 850 mooie kleur veel plezier ermee

Mvg Dennie en Welkom op het forum