Rode R meeting 20 september 2009 te Amersfoort

Gestart door KIM, 06-05-2009 08:08:19

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

ik blijf kijken waar het precies zal zijn,misschien heb ik toch kans een uurtje te komen..
al was het alleen voor de foto's :D

gr arjen ;)

arjen850

en strand horst of strand nulde? zijn dat geen optie's voor een meeting? dicht bij amersfoort en ook lekker aan de snelweg..

gr arjen ;)

KIM

Let op!!!

Het beginbericht is aangepast!

fearless

Denk dat ik wel ff kom kijken. Alleen als het een rode auto moet zijn kom ik wel met de Peugeot 205 van mijn schoonzusje.  :P  Maare eigenlijk moeten we allemaal op de fiets want op die dag valt ook de autovrije zondag.  :eusa_wall:   :eusa_shifty:

The Saint

Strand Nulde? Doet me toch meteen weer denken aan het hoofdje van 'het meisje van Nulde'.

Maar is prima hoor.

Niet huilen, op de meeting zal ik de BH uitdoen en topless op het strand verschijnen  ;)
No shirt no shoes, no pinball

walter leever

Citaat van: The Saint op 03-08-2009 15:50:36
Strand Nulde? Doet me toch meteen weer denken aan het hoofdje van 'het meisje van Nulde'.

Maar is prima hoor.

http://i315.photobucket.com/albums/ll447/Kiewitt/DSC02210.jpg

Niet huilen, op de meeting zal ik de BH uitdoen en topless op het strand verschijnen  ;)

Mag dat daar wel?topless ;)

KIM

Rudi, we gaan veilig in de stad staan; zie beginpost.
Ik vind je beha wel mooi hoor!

rifwachter

Nu alleen nog het mooie weer regelen  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Emiel

Tis geen remise maar een wagenwerkplaats... :evil:

Je hebt daar 3 goede plekken om veel auto's neer te zetten, bij de loods van Herik Rail, de veerensmederij en de grote werkplaats.

Advies is om via het station ernaartoe te rijden, via het Soesterkwartier kan wel maar dan heb je kans dat je geen vullingen meer in je kiezen hebt.

Zie ook http://www.wagenwerkplaats.eu/

JoostG

Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

850Tim

Simply the best.......

KIM

Ik wilde het topic al een schopje naar boven geven...
Hoop dat ik de auto zondagmorgen nog gewassen krijg (moet de zaterdag nog naar de IAA :) )

Tim N

Heel misschien kom ik ook nog even buurten. (moet eerst een blok uitbouwen)

Autogek

R staat nog geen Black Stone in het lijstje 8). Misschien tuf ik wel even langs.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

KIM