Post je mooiste beading foto´s

Gestart door Bouke, 06-05-2009 21:07:51

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Citaat van: Bouke op 06-05-2009 22:19:53
Citaat van: Jeff op 06-05-2009 22:08:24
Citaat van: Bouke op 06-05-2009 21:42:40
Mooie foto´s Jeff  :eusa_clap: en wat zitr op gesmeerd ??? Meg. of wat anders?

Dankje!

Auto Glym, maar ben er niet echt tevreden over... Heb heel veel poetskringen, dus ben bang dat of de verkeerde doek heb gebruik of het spul toch niet alles is wat ik verwacht had. Ga daarom Meg proberen binnenkort en de SwirlX van hun. Nog tips eventueel? :)
Echte swirls krijg je daar niet mee weg,ik denk als je het echt weg wil halen dat je toch bij polijsten uit komt ,maar met een glaze kan je al al wel wat afdekken.Wel een keer goed kleien 1 of 2 keer per jaar dat geeft ook een beter resultaat.
Citaat van: Jeff op Vandaag om 22:08

Wil zoiezo nog een keer alle stappen van Meg proberen, wat zei aangeven op het forum. Wacht alleen nog op goed weer ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

--BUMP--

Dit was na wassen, kleien, polijsten met SSR 2.5 van Poorboy's, Black Hole Glaze van Meguiar's en sinaasappelwas.

Jeff

Net zo mooi en erg als mijn wagen dus...  ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

FGG

Citaat van: Bouke op 06-05-2009 22:21:37
Wat zit er op @Florian ???
Ook een leuke foto :eusa_dance:

Het was de groene sedan destijds. Ik heb toen volgens mij polijstmiddel van 3M gebruikt en de was Meguiars.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

KIM

Autoglym rood en daarna Autoglym goud (weet niet meer hoe ze precies heten)

Johann

-D©©©L-

Esveldt

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Bouke

Waar is je koplamp ruitenwisser gebleven Freek ???

Freakybaby

Citaat van: Bouke op 08-05-2009 21:22:12
Waar is je koplamp ruitenwisser gebleven Freek ???

Achterin een suzuki Salto

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Bouke

Freakybaby

Nee...De auto daarvoor was wel zwart