Zeeland meeting aan de Westkapelse zeedijk VERSIE I

Gestart door arjenT5R, 06-05-2009 22:29:28

Vorige topic - Volgende topic

Henkie P

Misschien kom ik ook ffies, heb nog wel een verjaardag morgenavond, dit is bij mij ca. 120 km vandaan kan ik op de terugweg nog langs een oud-collega in Scharendijke die heeft daar een brasserie. Ook wel een leuke locatie voor een volgende Zeeland Meeting, gelijk heel het dorpsplein bezet met Volvo's (kdenk dat er een 20 wagens kunnen staan in die straat)

beunmaat

Citaat van: darius op 08-05-2009 16:41:25
Ja daar is ie weer, altijd varen en baggeren door de week om alle roffels te kunnen betalen  ;D. Ik ben daar 100% zeker te weten hoor.
Willen jullie mazoutkar of Rrrrrrrrrrrr zien. kleine poll.

Ik ga daar zijn hoor.

met je dieseltje, lkkr heel die dijk opnieuw asfalteren met je roet :)

nickk.

Citaat van: Henkie P op 08-05-2009 17:22:43
Misschien kom ik ook ffies, heb nog wel een verjaardag morgenavond, dit is bij mij ca. 120 km vandaan kan ik op de terugweg nog langs een oud-collega in Scharendijke die heeft daar een brasserie. Ook wel een leuke locatie voor een volgende Zeeland Meeting, gelijk heel het dorpsplein bezet met Volvo's (kdenk dat er een 20 wagens kunnen staan in die straat)

Dat ga je niet eens redden ;D Mn vriendin woont er, die straat is zo rotsmal en klein.

darius

Citaat van: beunmaat op 08-05-2009 17:24:00
Citaat van: darius op 08-05-2009 16:41:25
Ja daar is ie weer, altijd varen en baggeren door de week om alle roffels te kunnen betalen  ;D. Ik ben daar 100% zeker te weten hoor.
Willen jullie mazoutkar of Rrrrrrrrrrrr zien. kleine poll.

Ik ga daar zijn hoor.

met je dieseltje, lkkr heel die dijk opnieuw asfalteren met je roet :)
;D ;D Wij willen jou Benz ook zien hoor, heb daar een heeel groot boontje voor. (zelf vele Benzen gehad en gereden)
No show, only go.

beunmaat

ja als jullie er allemaal zijn kom ik na mijn werk wel ff langs.

dan moet ik hem natuurlijk nog wel ff schoonmaken :P

nickk.

Kheb dr zin an! Even een paar vraagkes, heeft iemand een degelijk adres voor de tomtom? Mag dan bekend zijn in Zeeland, maar die dijk is vrij lang :evil:

Henkie P

Citaat van: nickk. op 08-05-2009 17:54:22
Kheb dr zin an! Even een paar vraagkes, heeft iemand een degelijk adres voor de tomtom? Mag dan bekend zijn in Zeeland, maar die dijk is vrij lang :evil:

Nog nooit een vuurtoren gezien??????????

arjenT5R

Een adres voor de tom tom  ;D
Ik ga even creatief doen kom er zo weer op terug  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

nickk.

Citaat van: Henkie P op 08-05-2009 17:56:33

K woon op een eiland, lig regelmatig op een boot, anders hang ik aan een kite, maar een vuurtoren, wat is dat? :eusa_doh:

Guido S70

Ik schat zo kruising Schelpweg/K. de Vosweg of anders Schelpweg/Hogeweg.

arjenT5R

Citaat van: arjenT5R op 08-05-2009 17:56:54

Een adres voor de tom tom  ;D
Ik ga even creatief doen kom er zo weer op terug  ;D

Zeedijk 7 westkapelle zou um moeten zijn.....

In noodgevallen  ;D 0623956578

Henkie P

Citaat van: nickk. op 08-05-2009 17:57:49

K woon op een eiland, lig regelmatig op een boot, anders hang ik aan een kite, maar een vuurtoren, wat is dat? :eusa_doh:

Sorry is natuurlijk overdag dan brandtie niet maar met google.nl/maps, zeedijk westkapelle vindt jenum zo, zelfs een plaatje ervan kun je je er vast op concentreren :angel:

arjenT5R

Citaat van: Henkie P op 08-05-2009 18:03:52
Citaat van: nickk. op 08-05-2009 17:57:49

Sorry is natuurlijk overdag dan brandtie niet maar met google.nl/maps, zeedijk westkapelle vindt jenum zo, zelfs een plaatje ervan kun je je er vast op concentreren :angel:

pffffffff  :eusa_wall:

ding is rood en wit en er staan vast een boel roffels en bakstenen  ;D

nickk.

Oke, ik ga mn gebakkie ff mooi wassen zometeen, poetsen wordt niks met deze wind :evil:.

Taranis

Poetsen heb ik geen tijd voor (en dat komt goed uit, ik heb er namelijk ook geen moer zin in ;D ), dus ik zal mijn reputatie wel weer waar maken en met de vieste auto van de meeting komen :eusa_dance: