Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hanss850

Citaat van: maruska op 08-07-2011 10:15:03
Kornelis... slijmbal ;D
Het heeft weken gekost Hans ervan te overtuigen met ijsjes..


T was toch maar 1 ijsje? of heb ik er nog tegoed?
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Citaat van: cas op 09-07-2011 01:08:48
En Hans, hoe was de rit naar de schoonouders?  ;D 

lekker doorgetrokken met de chip? doe je je oude terug voor de rit naar huis? even het verschil proeven  :P
Citaat van: jrkalf op 08-07-2011 10:17:18
Citaat van: KIM op 08-07-2011 08:12:38
Citaat van: hanss850 op 06-07-2011 19:51:10
Wat rijdt die R toch lekker

Citaat van: hanss850 op 08-07-2011 07:31:25
Niet zo veel te melden de R rijdt gewoon heerlijk

Zie je wel dat het het waard is?  :eusa_whistle:
hehehe

Hans zit helemaal op een roze wolk na het overstappen van een GLT naar een Rrrrrrrrrr. in zijn geval een R.

En Hans, wat wordt het volgende?
nieuwe IC, radiateur (dubbele oliekoeler doorlussen), RIP kit met rode alubuizen?
Rode interieur slangen? Rode magnicor bougiekabels? IPD rode vpb?

Rode bekleding aan de binnenkant van de motorkap?

of wordt het een nette volvo originele auto? JELLE HET IS EEN NETTE ORIGINELE AUTO.

Qua kleur geen rood of gekleurde slangetjes. enkel en alleen antraciet en zwart (tot aan de stoflipjes van de injectoren aan toe

Citaat van: maruska op 08-07-2011 10:15:03
Kornelis... slijmbal ;D
Het heeft weken gekost Hans ervan te overtuigen met ijsjes..
Dat valt ook wel weer mee. Al waren de ijsjes wel lekker ;)

Hans heeft gewoon een paar keer met Cas meegereden en vond het toch wel een heel lekker gevoel, gas geven in een turbo auto.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

jrkalf

Het gaat lekker met het quoten hans ;)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

de re-re-re-requote van de maand ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Zo vandaag even bij ArjenT5R geweest en moet zeggen leuk verbouw projectje waar hij mee bezig is. Was even gezellig en de koffie was goed te drinken.

Verder vandaag besloten om de rooie te houden, de vrouw zag het toch niet zitten om zich met 2 kids en al haar spulletjes in een kleinere auto te verplaatsen. Dus voorlopig en denk voor lange tijd blijven we met 2 855 rijden.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Driven2Shine

#290
Hans ik heb zojuist wat foto`s op facebook geplaatst van de X-Kote behandeling.
Ik heb nog steeds :( geen tijd gevonden om er een leuk verhaal bij te schrijven.

Ik weet niet of je er bij kunt maar ze staan hier http://www.facebook.com/media/set/?set=a.187907831266224.49861.157647790958895

*edit* en nu ook op mijn site zelf http://www.driven2shine.nl/detailing/x-kote/?album=111&gallery=111

jrkalf

hehe, die MX-5 is inderdaad niet handig met 2 kleine kinderen/kinderzitjes.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

arjenT5R

Citaat van: hanss850 op 09-07-2011 21:57:48
Zo vandaag even bij ArjenT5R geweest en moet zeggen leuk verbouw projectje waar hij mee bezig is. Was even gezellig en de koffie was goed te drinken.

Verder vandaag besloten om de rooie te houden, de vrouw zag het toch niet zitten om zich met 2 kids en al haar spulletjes in een kleinere auto te verplaatsen. Dus voorlopig en denk voor lange tijd blijven we met 2 855 rijden.

jup was leuk  :D

goed plan om de rooie te houden  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cas

houden? en maandag dan?

maar mooi :-) 2 stuks! wil ik ook wel. een rooie en een gele  :P
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Citaat van: cas op 10-07-2011 11:47:33
houden? en maandag dan?

maar mooi :-) 2 stuks! wil ik ook wel. een rooie en een gele  :P
Je bent al goed op weg Cas. Je hebt al een tweede motor.... Nu nog een chassis er omheen ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

Hans, wordt toch een flink wagenparkje dan.. de rode is stukken handiger dan de mx qua vrouwlief en koters..
plus : je kunt naar de vanille/aardbei blijven gaan, mede omdat dat jouw idee is met rood ^^

@Jelle :die zag ik nog ergens te koop staan.. full body, zonder onderkant ;D
@Cas, toch wel een Rode RRR toch ? ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Citaat van: Driven2Shine op 09-07-2011 22:11:20
Hans ik heb zojuist wat foto`s op facebook geplaatst van de X-Kote behandeling.
Ik heb nog steeds :( geen tijd gevonden om er een leuk verhaal bij te schrijven.

Ik weet niet of je er bij kunt maar ze staan hier http://www.facebook.com/media/set/?set=a.187907831266224.49861.157647790958895

*edit* en nu ook op mijn site zelf http://www.driven2shine.nl/detailing/x-kote/?album=111&gallery=111

Steve ik heb ze even op mijn gemak bekeken. Het bljift nog steeds wonderbaarlijk hoe die rooie er van is opgeknapt en nu na bijna een half jaar nog steeds glimt als een nieuwe ondanks dat ie al 17 jaar oud is.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

@ Cas.

die man die maandag zou komen heeft afgelopen zaterdag bij toeval zijn blijvende storing ontdekt, en blijft nu uiteraard in z'n eigen roffel rijden. Sas en ik zaten vrijdag avond al zo van wel zonde he om de rooie weg te doen want hij is zo leuk lekker ruim en wat al niet meer. Dus toen hebben sas en ik besloten het lot te laten beslissen....en deze heeft besloten.

@ mark
laten we het nou niet over wagenparkjes gaan hebben
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

maruska

hehehe, die van mij gaat binnenkort kleiner worden ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Nog 2 nachtjes en dan lekkeRR met de R voor 3 weken naar t zuiden van Frankrijk.

Vanavond nog even de stekker van de trekhaak uitgeprobeerd, deed ie het niet >:(. toen even met Cas op speurtocht geweest (hij was hier toch om lekker een hapje mee te eten) en binnen t half uur deed alles t naar behoren.
Dus vrijdag ochtend lekker met de vouwwagen naar t zuiden.

Maar uh mark wat ga je qua wagenpark inkrimpen? of rot die banaan zo hard dat t snel van zelf minder wordt :evil:
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD