Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Jans Duiven

En die X-kote ging ook over de stickers en ik begrijp dat je hem notabene ook nog es in de was gaat zetten moren?
Waar is dat goed voor als ik zo es even vragen mag?

Mooi result in ieder geval!

Hans

Driven2Shine

Citaat van: verburgh op 28-02-2011 21:58:11

Ik was er idd, alleen met de C van een maat, ik wilde daar een paar deukjes uit laten halen maar er was geen tijd voor.
Je was nog geen 30 seconden weg of de deukentovenaar kwam weer binnen gelopen en vroeg al waar je was zodat hij even kon kijken naar de deukjes.
Citaat van: Hans Duiven op 28-02-2011 22:02:44
En die X-kote ging ook over de stickers en ik begrijp dat je hem notabene ook nog es in de was gaat zetten moren?
Waar is dat goed voor als ik zo es even vragen mag?

Mooi result in ieder geval!

Hans
Lak dien je te beschermen dus vandaar dat deze nog even in de wax gezet dient te worden.

X-Kote is geen pantserlaag oid maar puur en alleen een blanke lak ;)

MVeldhuis

Citaat van: verburgh op 28-02-2011 22:02:12
Citaat van: jrkalf op 28-02-2011 22:00:21
Citaat van: verburgh op 28-02-2011 21:58:11
Citaat van: jrkalf op 28-02-2011 21:51:53
Mooi resultaat Hans. Echt gaaf om te zien dat zo'n rooie er zo enorm van opleeft.
Is dit nu ook een permanent middel tegen roze worden van de auto? Of is dat een doorlopend proces?

Ik las ergens dat Verburgh je nog had opgezocht om ook een kijkje te doen... hoe zag zijn bak er eigenlijk uit? Beetje kinky ding, toevallig een fotootje van geschoten?
Ik was er idd, alleen met de C van een maat, ik wilde daar een paar deukjes uit laten halen maar er was geen tijd voor.
:eusa_whistle:
Volgende week even naar denhaag ;) met eigen auto ;)

Binkie

jrkalf

Citaat van: verburgh op 28-02-2011 22:02:12
Citaat van: jrkalf op 28-02-2011 22:00:21
Citaat van: verburgh op 28-02-2011 21:58:11
Citaat van: jrkalf op 28-02-2011 21:51:53
Mooi resultaat Hans. Echt gaaf om te zien dat zo'n rooie er zo enorm van opleeft.
Is dit nu ook een permanent middel tegen roze worden van de auto? Of is dat een doorlopend proces?

Ik las ergens dat Verburgh je nog had opgezocht om ook een kijkje te doen... hoe zag zijn bak er eigenlijk uit? Beetje kinky ding, toevallig een fotootje van geschoten?
Ik was er idd, alleen met de C van een maat, ik wilde daar een paar deukjes uit laten halen maar er was geen tijd voor.
:eusa_whistle:
Volgende week even naar denhaag ;) met eigen auto ;)
Kom gewoon eens gezellig langs op een meeting, altijd keigaaf. Maken we ook eens een mooie foto van je auto die je aan iedereen kan tonen op het forum.

Maar dat hoeft niet in Hans z'n draadje.
Is het nu een beetje leuk spul om op de auto te poetsen?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

verburgh

Citaat van: Driven2Shine op 28-02-2011 22:03:36
Citaat van: verburgh op 28-02-2011 21:58:11

Ik was er idd, alleen met de C van een maat, ik wilde daar een paar deukjes uit laten halen maar er was geen tijd voor.
Je was nog geen 30 seconden weg of de deukentovenaar kwam weer binnen gelopen en vroeg al waar je was zodat hij even kon kijken naar de deukjes.
Meen je niet :eusa_wall:

ik kwam hem al tegen onderweg toen ik naar jullie kwam om  te vragen naar de X-kote kan het niet meer vinden :eusa_doh:

Ik heb net een afspraak gemaakt met hem voor volgende week ;) en ga nu de besteling bij jou doen ;D

Jans Duiven

#50
Citaat van: Driven2Shine op 28-02-2011 22:03:36
Citaat van: verburgh op 28-02-2011 21:58:11

Ik was er idd, alleen met de C van een maat, ik wilde daar een paar deukjes uit laten halen maar er was geen tijd voor.
Je was nog geen 30 seconden weg of de deukentovenaar kwam weer binnen gelopen en vroeg al waar je was zodat hij even kon kijken naar de deukjes.
Citaat van: Hans Duiven op 28-02-2011 22:02:44
En die X-kote ging ook over de stickers en ik begrijp dat je hem notabene ook nog es in de was gaat zetten moren?
Waar is dat goed voor als ik zo es even vragen mag?

Mooi result in ieder geval!

Hans
Lak dien je te beschermen dus vandaar dat deze nog even in de wax gezet dient te worden.

X-Kote is geen pantserlaag oid maar puur en alleen een blanke lak ;)

Maar als ik je goed begrijp kan je de auto dus al een dag later in de was zetten.
Hoeft die X-Kote niet eerst uit te wasemen c.q. uit  te harden dan?

En is het wel zo handig om de stickers mee te nemen?

Hans

jrkalf

Citaat van: Driven2Shine op 28-02-2011 22:03:36
Citaat van: verburgh op 28-02-2011 21:58:11

Ik was er idd, alleen met de C van een maat, ik wilde daar een paar deukjes uit laten halen maar er was geen tijd voor.

Je was nog geen 30 seconden weg of de deukentovenaar kwam weer binnen gelopen en vroeg al waar je was zodat hij even kon kijken naar de deukjes.
Vervelend...
Citaat van: Driven2Shine op 28-02-2011 22:03:36
Citaat van: Hans Duiven op 28-02-2011 22:02:44
En die X-kote ging ook over de stickers en ik begrijp dat je hem notabene ook nog es in de was gaat zetten moren?
Waar is dat goed voor als ik zo es even vragen mag?

Mooi result in ieder geval!

Hans
Lak dien je te beschermen dus vandaar dat deze nog even in de wax gezet dient te worden.

X-Kote is geen pantserlaag oid maar puur en alleen een blanke lak ;)
Maar kort door de bocht, voorkomt het nu dat de auto nog roze wordt? Standaard schijnt er dus geen blanke lak op die rode kleur geleverd te zitten, zorgt dit er voor dat de auto niet meer roze wordt?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

hoe is de spoiler geworden? want dat was een ramp.....

de fotos laden slecht tot niet bij mij  :eusa_wall:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hanss850

Ja javascript:replaceText('%20;D',%20document.forms.postmodify.message);
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Driven2Shine

De X-Kote laag dient ongeveer 2 à 3 uur uit te harden voordat er mee gereden kan worden.
Het liefst een dag laten staan en dan een wax er overheen.

Of het handig is om de stikkers mee te nemen weet ik niet.
Dit is aan de eigenaar om te bepalen.
Ze kunnen er wel weer af maar dan dient de lak er geheel af geschuurd te worden.

Het voorkomt inderdaad dat de rode lak nog gaat verkrijten.

hanss850

Citaat van: cas op 28-02-2011 22:15:24
hoe is de spoiler geworden? want dat was een ramp.....

de fotos laden slecht tot niet bij mij  :eusa_wall:

Spoiler is een stuk minder lelijk dan eerst

foto's al binnen??
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

cas

Citaat van: hanss850 op 28-02-2011 22:24:18
Citaat van: cas op 28-02-2011 22:15:24
hoe is de spoiler geworden? want dat was een ramp.....

de fotos laden slecht tot niet bij mij  :eusa_wall:

Spoiler is een stuk minder lelijk dan eerst

foto's al binnen??


binnen! superstrak man!  :eusa_clap:

zou bijna zeggen doe je grijze strips er ook bij. maar glimmend is ook niet mooi. wellicht een idee om een matt te ontwikkelen die blijvend is voor op de grijze delen?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hanss850

Citaat van: cas op 28-02-2011 22:34:45
Citaat van: hanss850 op 28-02-2011 22:24:18
Citaat van: cas op 28-02-2011 22:15:24
hoe is de spoiler geworden? want dat was een ramp.....

de fotos laden slecht tot niet bij mij  :eusa_wall:

Voor de strips heb ik nog een mooi spulletje in de garage liggen resultaat hiervan laat ik morgen zien

Spoiler is een stuk minder lelijk dan eerst

foto's al binnen??


binnen! superstrak man!  :eusa_clap:

zou bijna zeggen doe je grijze strips er ook bij. maar glimmend is ook niet mooi. wellicht een idee om een matt te ontwikkelen die blijvend is voor op de grijze delen?
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Zo,
vanochtend de Rooie nog even in de was gezet. Hij is bij daglicht nog mooier. Zodra de zon schijnt zal ik wat foto's schieten.

Verder sinds vandaag aan het kijken naar een paar mooie 16" of 17" wielen. Nog iemand suggesties?
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

maruska

wat heb je er nu onder ? wil je de huidige banden overzetten, of ga je gelijk voor een setje nieuwere ? persoonlijk zijn de titans het mooist, onder de meeste auto's.. maar er zijn genoeg leuke velgen te vinden Hans ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R