Bridgestone

Gestart door Henida, 10-05-2009 21:16:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henida

Zijn er mensen die ervaring hebben met Bridgestone Turanza ER300 205/50R16 87H ?
Gr. Frans

Lampje

Nee, sorry. Ik heb alleen ervaring met de 195/65/15 van Turanza.

V70geRwin

Schijnt een fijne band te zijn, wordt ook overal goed getest.

Lampje

Ik heb 'm er nu zo'n 2.000 km onder zitten. Bevalt tot nu toe nog goed, maar moet nog eens testen met échte regen; daar schijnen deze banden iets minder goed te presteren.

Henida

Blij om te zien dat er (nog) geen negative reacties zijn.
Vrijdag komen ze er rondom.
Gr. Frans

sappie

#5
ik had de turanza's in de maat 195/50 R15 onder mijn almera zitten, vond het zelf een zeer goede band en ook met de regen.

had onder mijn bmw inderdtijd potenza's laten zetten maar vond die gek genoeg minder dan de turanza's.

ik zou een volgende x zelf ook weer turanza's nemen
(wat misschien wel sneller is dan ik zou willen aangezien de achterbanden niet echt lekker rijden.. alsof er een bobbel inzit, laat ik vandaag nog even naar kijken....anders neem ik ook thuranza's - stuk goedkoper dan de michelin pilot sport die er onder liggen)

rifwachter

Ik heb op de lease opel astra de turanza E300 liggen.

Kan alleen maar zeggen dat ik de laatse 2 jaar 90.000 km heb gereden en dat de banden goed bevallen.

In de regen pas ik mijn snelheid wel aan,maar ook daar ben ik tevreden over de turanza E300.



Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo