sc901 + ipod adapter geeft problemen

Gestart door t5play, 11-05-2009 21:52:28

Vorige topic - Volgende topic

t5play

Laatst een ipod adapter voor mijn C70 van volvotech gekocht, type gw100. Als de ipod een tijdje uit de auto is geweest laat de SC901 T99 zien, en speelt ie niet automatisch af en kan je niet van liedjes wisselen via de unit.....als je op de ipod op play drukt krijg je echter wel geluid en hij laadt in alle gevallen de ipod op. Andere keren laat ie gewoon T00 knipperend zien en is niks mogelijk alsof ik geen ipod heb aangesloten. Ik denk dat ik deze storingen wel kan reproduceren.

De heren van volvotech zijn met wat ideetjes gekomen maar nog niks concreets, misschien jullie een idee?

thuur

Is de iPod wel vol?

Ik ken jouw systeem niet, maar het mijne laat de iPod gewoon op pauze staan als ik de auto uitzet. Gevolg is dus vaak een lege batterij als ik weer ga rijden, het duurt dan even voordat de iPod weer genoeg sap heeft om vanzelf te spelen.

Gr ;)

t5play

Ja die van mij gaat ook op pauze staan als ik de auto uitzet. Maar als het goed is gaat dan na een tijdje je ipod ook automatisch uit. Dat is het probleem niet.

Dit is mijn systeem:

http://www.volvotech.nl/product_info.php/cPath/14_62/products_id/131?osCsid=aeb291e9dfcafd9d6229cc47b1de0760

thuur

Citaat van: t5play op 12-05-2009 13:39:56
Ja die van mij gaat ook op pauze staan als ik de auto uitzet. Maar als het goed is gaat dan na een tijdje je ipod ook automatisch uit.

Als de batterij leeg is ja. Zo werkt mijn iPod..

Gr ;D