Antenne vervangen.

Gestart door Dicks850, 13-09-2009 11:14:23

Vorige topic - Volgende topic

Dicks850

Bij mij is de antenne afgebroken, kan ik die gewoon vervangen zonder dat ik een hele kabel door de auto naar de audio moet trekken. Weet iemand welk type ik nodig heb? Ik dacht ook aan een rubbere sprietantenne!

UserID6342

De kabel ligt er al, dus hoef je niet door de auto heen te trekken.  Even achterin linker zijscherm los in het kofferbak en je kunt er zo bij.  Zou persoonlijk geen rubberen spriet monteren, is geen gezicht op een Volvo. Dan beter een universele "normale" antenne, of een originele electr. antenne.

Dicks850

Tja, een rubberen spriet is bij nader inzien niet de beste keuze. Waar kan ik via internet onderdelen vinden voor een 850?

Thys

De antennespriet kun je prima bij de dealer halen, die kost ongeveer 20 euro.

FRANQ

Antennespriet is 30 euro meen ik.
De electrische spriet zit op 39 euro, die heb ik 2 weken terug nog gekocht.
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Dicks850

Nou, het lijkt de markt wel :eusa_whistle:, de dealer is dus echt duurder, de Beemd in Veldhoven vraagt maar liefst 57 euro voor een sprietantenne(niet elektrisch), is de goedkoopste, andere zijn er niet dus waar de andere 850 freaks de bedragen vandaan halen, ik weet het niet, maar niet bij de dealer mag ik aannemen ???

FRANQ

Volvo svala hoofddorp
onderdeel 9494389 Antennespriet 33,34 ex btw 39,67 inc btw
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Dicks850

Goh, geen reclame voor de Beemd uit Veldhoven, snap er niks van!

Dicks850

Dit bericht heb ik ontvangen van de Beemd te Veldhoven;

Er is een inzinkbare antenne voor uw Volvo beschikbaar. Deze is niet op voorraad maar is wel binnen 2 a 3 dagen leverbaar. De kosten bedragen 57,- € incl. BTW.

Vriendelijke groeten,

Peter B.

Freakybaby

Ik heb een spriet voor electrische antenne voor de 854 voor ongeveer 20,- verkregen via estateservices.nl is ongeveer een jaar geleden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Op 1 december 2008 kostte een antennespriet (art. nr. 9494389) bij de dealer 32,64
Op 2 maart 2009 kostte een antennespriet (art. nr. 9494389) bij de dealer 33,34