De radio van Hans

Gestart door Hans Duiven, 04-05-2009 16:15:57

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Citaat van: antraciet op 07-04-2010 22:15:44
er staat Lang_Dutch-nl_Pna.zip dus das goed en nog 20 andere zip bestanden

.zip moet er niet achter staan je moet alleen maar zien Lang_Dutch-nl_Pna  en de map waar het in staat lang met kleine letters.
in je sys kun je ook nog eens proberen met dit
[interface]
vga=0
resolution_dir="480_234"

[rawdisplay]
highres=0
ipv wat jij daar hebt staan,
sla alles anders op op je pc formatteer je sdkaart langzaam en zet het opnieuw erop of van die site wat ik je schreef haal daar eens een andere versie vanaf ik stuur je de link pb plaats dat op je sd kaart hernoem je sd kaart naar SDCARD  hersart je radio ga naar map MobileNavigator en klik  aan MobileNavigator.exe werkt het daarna kan je je landen en de rest wat je wilt nog toevoegen

gr math

antraciet

Pfff het lijkt te werken. Bedankt Math!!!  ;)

mevita

wat lijkt te werken, ben benieuwd die sys aangepast of een andere versie, dus hij doet het nu weer

gr math

antraciet

Nee alles eraf en jou link gebruikt. Nu de landen erop en gaan.. ;D

antraciet

Zo de radiokwaliteit wbd ontvangst misschien verbeteren met een simpele antenneversterker van een tientje?

gr Arjen

v40pokemon

voor een tientje zou ik het proberen. Moet zeggen dat de ontvangst bij mijn radio goed is, maar ik heb wel een andere antenne (Bosch met ingebouwde versterker)

antraciet

Nog een vraagje kun je de cockpit van IGO op de voorgrond krijgen terwijl je het geluid van de radio krijgt?

verburgh

Ik had ook zo´n radio wel beeld maar geen geluid  :eusa_wall: k.t versterker.

antraciet

Had je mn gekoppeld aan een losse versterker dan?

verburgh

Citaat van: antraciet op 15-07-2010 00:13:26
Had je mn gekoppeld aan een losse versterker dan?
Gewoon volvo radio eruit nieuwe erin wel beeld geen geluid,Radio terug gebracht was het zat,Lees ik twee weeken later hier op het forum dat er achterin een versterker zit.

antraciet

oeps  ;D En nu maar weer een andere chinese meuk monteren?

verburgh

Citaat van: antraciet op 15-07-2010 00:19:02
oeps  ;D En nu maar weer een andere chinese meuk monteren?
Die ik had was van alpine  ::) in de winkel 900 euro en ergens anders 300  ;D

antraciet

Aha maar geen verlangen meer naar een dubbeldin met meerdere opties?

verburgh

Citaat van: antraciet op 15-07-2010 00:23:03
Aha maar geen verlangen meer naar een dubbeldin met meerdere opties?
Nu even niet  ;) anderen plannen gaan nu voor. laaste stukje was even offff topic  :police:

antraciet

FF een opgraving. Mijn chinese dubbeldin heeft de laatste tijd moeite om satelieten te vinden, dwz navigatie werkt den dus niet. Zit een gpsmuis met draad aan. Heb de muiis al verplaats naar vlak onder het dashboard maar niets helpt . Iemand tips en ja ik heb nu maar een losse mio gekocht

gr Arjen