V70 europa automaat uit 1999

Gestart door remi, 20-06-2009 10:58:48

Vorige topic - Volgende topic

remi

Na heel lang zoeken toch eindelijk gevonden. Was eigenlijk op zoek naar een 855 vanwege de strakke vorm, maar kon deze dealeronderhouden v70 met 260000 km niet aan me voorbij laten gaan. De eerste auto waar ik gewoon in de stoel pas en niet hoef te bukken om in achteruitkijkspiegels te kijken. Ik vrees dat ik nu al verslaafd ben aan alle luxe.

sappie

welkom enne, die luxe went snel maar verveeld nimmer  ;D

rogerV701998

Mooie auto! Heb je wat meer gegevens voor ons (en plaatjes ;D)?

Gr. roger

breakman

proficiat met je aankoop !

mooi auto ! en verwen ons maar eens met enkele extra pic's  :eusa_whistle:

remi

Ik zal zodra hij gewassen is eens wat foto's maken. Ik vrees dat ik niet veel meer weet dan dat het een v70 europa, 2.5 10v, automaat is met beige interieur, nautic blue lak  met hier en daar een butsje en dat hij dealer onderhouden is. Verder hebben we net de verdamper van de airco laten maken, heeft de auto een beurt gekregen, nieuwe draagarmen en nog wat kleine dingetjes.

de boekhouder

Verdamper ? Dat hoor je hier nou nooit !   ;D

Welkom!
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

rogerV701998

Citaat van: remi op 21-06-2009 20:05:12
Ik zal zodra hij gewassen is eens wat foto's maken. Ik vrees dat ik niet veel meer weet dan dat het een v70 europa, 2.5 10v, automaat is met beige interieur, nautic blue lak  met hier en daar een butsje en dat hij dealer onderhouden is. Verder hebben we net de verdamper van de airco laten maken, heeft de auto een beurt gekregen, nieuwe draagarmen en nog wat kleine dingetjes.

Dezelfde specs als mijn V70. Bevalt mij in ieder geval prima.

henry classic v70

Heerlijk luxe rijden in je roffel, telkens weer genieten
En als je iets niet weet dan kun je natuurlijk altijd gebruik maken van de kennis die hier op het forum aanwezig is
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elmarconi

Kleine hint qua forum gebruik:

Pas je avatar even aan, een thumbnail van 100x100px is precies goed.
Nu stop je de hele 1200x1600px in ieders download...

En omdat ik in een goede bui ben: http://i42.tinypic.com/2uj2vdj.jpg

;D
--
Autogas Inside . . .

remi

Oeps! Dank voor de tip en de aanpassing. Zelfs digitaal heb ik twee linker handen...

eau rouge

welkom met die mooie auto en veel plezier!