binnen ruimte V70

Gestart door canecorsoeric, 13-05-2009 12:02:42

Vorige topic - Volgende topic

canecorsoeric

Tsja heb toch de plannen een nieuwere V70 aan te schaffen met veel minder km. Heb nu een classic en als ik nieuwere wil rijden kom ik bij het opvolgende model te recht. Wel de bekende heupjes maar nog wel dezelfde motor. Wat is het verschil tussen beiden. De V70 met heupjes lijkt krapper van binnen of eh is dat ff wennen. Is wel achterin krapper. Je kan bv niet meer achter mij zitten( 2mtr) en dat gaat is de classic nog wel. Houdt niet over maar is nog te doen voor iemand die niet te groot is. Bagage ruimte even groot?? Blijf dus wel lekker dieselen. Hoor graag de ervaringen qua verschillen tussen beiden types. Bv.d.

Ciao Eric
Chiaro e Tondo

Laserblue

op autoweek.nl kun je deze gegevens makkelijk naast elkaar zetten.  ;)
(dat heette vroeger carbase)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ann.

In de 2002 van mij kan met goed fatsoen niemand achterin zitten wanneer voorin mensen van 1.80 en langer zitten.
Vind dit echt een enorme tegenvaller.
Autoweek of zo checken maar heb ook idee dat er in kofferbak minder uimte zit.

Laserblue

Citaat van: Ann. op 13-05-2009 12:13:21
In de 2002 van mij kan met goed fatsoen niemand achterin zitten wanneer voorin mensen van 1.80 en langer zitten.
Vind dit echt een enorme tegenvaller.
Autoweek of zo checken maar heb ook idee dat er in kofferbak minder uimte zit.

de kofferbak van de passat van m'n schoonpa is ook groter dan die van mij  :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

een 850/V70 classic is ruimer achterin.
Mijn pa wou dat niet geloven dat zijn XC70 krapper van dan mijn 850....helaas pa het is echt zo, achterin is minder beenruimte. Voorin zit je wat ruimer in de V70 met heupjes. Kofferbak maakt niet erg veel uit volgens mij

canecorsoeric

Qua afmetingen zijn de classics kleiner dan de latere modellen.......... Hoe zijn de verschillen in rijden??? zelfde motor ( bj +-2000). Vond 'm zelf wat meer over de weg glijden ; maarja dat mag ook wel met een goede 270.000 km verschil. Classic beleef ik als iets sportiever.
Chiaro e Tondo