Een T-5R over de landsgrenzen gehaald

Gestart door GJ3B2T5R, 09-12-2009 01:04:05

Vorige topic - Volgende topic

GJ3B2T5R

Elders op dit forum was al toegezegd (door Joes zie http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,37219.0.html) dat ik mezelf zou voorstellen.

Geïnfecteerd met het Volvo 850 virus van Joes ben ik na lang aandringen van zijn kant, ook op zoek gegaan naar een mooi exemplaar. Althans een exemplaar dat mooi kan worden.

Dat is gelukt dankzij Joes maar zeker ook met de assistentie van Christ en Bas van de Oranjegarage in Nijmegen. Zonder hun hulp had ik zeker niet zo'n goede auto gevonden!

De auto is uiteindelijk in Duitsland "gescoord" en inmiddels geïmporteerd in NL. Hij staat nog niet op kenteken maar dat komt later wel. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren maar dat was ingecalculeerd en de auto is nu in vertrouwde handen bij Christ die er een echt plaatje van gaat maken. In aanvang wordt de auto 'gewoon' weer helemaal up to date gebracht en in een latere fase gaan we hem een beetje kietelen. O ja het is zoals de titel al deed vermoeden een 850 T-5R van 30 november 1994 met 245.000 op de teller.

Ik ben niet helemaal nieuw in de Volvo 850. Ik reed vanaf januari 1993 t/m 1995 in een donkerblauwe 850GLT op gas (destijds heb ik gas als een ramp ervaren maar op benzine was het een fantastische auto). Voordat iemand het vraagt: het kenteken weet ik niet meer.

Hierbij alvast een voorproefje van wat nog mooi moet worden:

FelixB

mmm ziet er nú al jaloersmakend mooi uit!   :eusa_drool:
855R & C70 T5 cabrio automaat

briston

Lekkerrr hoorrr!!!  :eusa_clap:

Veel plezier met je voiture en uitkijken voor de  :police:

Gr René

petrolhead

Leuke introductie en welkom!

Veel plezier met je T-5RRR

hathü

Welkom. Die zal best wel mooi worden, naar wat ik heb gelezen over de Oranje Garage is ie daar in betrouwbare/ vakkundige handen. Veel plezier met je snelle jongen.

henry classic v70

Mooie wagen, met Christ, Bas en Joes in de buurt gaat dat helemaal goed komen!
Welkom op 't forum natuurlijk
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

joes

:D :D

Gefeliciteerd en welkom op het forum GJ, enne hoe zo...........na lang aandringen van zijn kant............. :eusa_shifty:

Tim N

Mooi weer een warte estate erij.

Heb je specifiek een zwarte 855 T-5R gezocht?

Vel plezier ermee zodra je de weg op mag

GJ3B2T5R

Ik vind de zwarte idd erg mooi maar geel en groen wekken bij mij ook geen ergernis op.  :laugh:

Ik heb vooral gezocht naar een gave (lees zonder ernstige schade) auto waar weer een juweeltje van te bouwen is. Deze auto heeft mij ook na de koop niet teleurgesteld. Ook de gedetailleerde inspectie die we inmiddels hebben uitgevoerd heeft geen ellende aan het licht gebracht.

GJ

Tim N

Dat zijn mooie bevindingen. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Ga je het allemaal net zo grondig aanpakken dan dat Joes het met zijn zwarte parels doet?

francois

ook nog in het zwart   :o :o :o :o

welkom

GJ3B2T5R

De zwarte parels van Joes zijn top! Als de mijne net zo mooi wordt dan ben ik dik tevreden. Ik heb er echter alle vertrouwen in: ook ik kies voor een grondige aanpak en met Christ van de Oranjegarage ben ik door Joes op het goede spoor gezet!

GJ

thijsj

Goed nieuws tot dusver! Veel succes (en veel foto's) gewenst! ;)