V70 reservewiel linksachter halfverzonken in de bodem monteren?

Gestart door irian paul, 29-12-2008 13:08:23

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

Citaat van: irian paul op 17-02-2009 08:59:44
Ik heb er al over zitten denken.

ik kan misschien een soort t stuk maken, een plat metalen balkje met een stuk draadeind eraan.

die kan ik dan aan de binnenbeplating maken!

ik denk er nog over!

En zo zat het in die passat.
Draadeind zat ergens op het plaatwerk en stak bagageruimte in, wiel er 'doorheen' en dan een metalen plaatje/balkje en met een vleugelmoer vastzetten

Succes!
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

thuur

irian paul

originele bandhouder?

Pics?

ik heb de v70 gekocht met 6 losse velgen erbij (waarbij 4x winter). 1 originele 195/60-15 stalenvelg
en een 17"thuiskomer. heb het nog nooit origineel zien liggen in de reservewiel bak (heb twintank)

thuur

Dat zijn gewoon 2 losse korte bandjes met een gespsluiting.

Anders een rubber bandje van b.v. een 240:

Gr ;)

elianmars

Citaat van: )()()sT op 17-02-2009 08:12:28
Bij mij ligt ie voorlopig gewoon achterin, ik heb dan ook nog geen kinderen  :evil: ;D

En die vliegt net zo vrolijk door de wagen, bij een aanrijding  :eusa_whistle:

Eric Kubbe

Gebruik gewoon de spanband. In je schutboard zit een ijzeren strip waar deze zo om heen kan. Je maakt 2 sleuven in de plastic plaat waar je band voor zit en de bekleding. Je steekt de spanband door het naafgat om een ijzeren strip heen en je trekt de band aan. Klaar is Kees, 1/2 uurtje werk en de band zit vast als een huis.  :)

Snellebaksteen

Bij mij staat ie ook aan de zijkant, netjes met een hoesje en een trekbandje. In de hoes kan ik zelfs heel gemakkelijk een kruissleutel kwijt. Ideaal.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.