Motor van S70 bi-fuel slaat direct af na het starten

Gestart door Lamborari, 06-11-2003 20:55:02

Vorige topic - Volgende topic

Lamborari

Mijn S70 (bi-fuel) uit 2000 slaat soms direct na het starten af. Na het aanslaan zakt het toerental in 2 seconden rustig weer terug naar 0. Het maakt hierbij niet uit of ik wel of geen gas geef. Als ik direct daarna weer probeer te starten gebeurt hetzelfde, als ik 20 seconden wacht en opnieuw start slaat hij aan en blijft hij gewoon lopen. Wat zou dit kunnen zijn? Iemand een suggestie.

Met vriendelijke groet,

Arthur Enklaar

s70

ik had in september hetzelfde probleem luchtmassameter was stuk
ik kon wel starten op gas , ik weet nier of dat kan bij de bi-fuel ?
groetjes daniel

BartRas

Kan ook je benzine pomp zijn die begint te overlijden. Deze loopt immers continu ook als je op gas rijdt. Zorg voor voldoende benzine in je tank min ca 20 liter.
there is no substitute for PK's

Dreamer2

Kweenie wat het is, maar mijn 850 doet hetzelfde. Ook als ik de tank vol heb. Mijn brandstofpomp is in mei vervangen, dus laat je niet bangmaken. Was er voor en erna hetzelfde, na kort aanslaan slaat hij af.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

volvoTon

Nadat mijn distrubutieriem vervangen is heb ik ook problemen met stationar draaien van de koude motor.
volgens de computer stond mijn ontsteking niet 100%, de riem moest 1 tandje terug gezet worden en het was in orde (geen foutcodes meer)
Maar nog loopt hij de eerste minuten niet zoals hij altijd gelopen  heeft (dus meer als 1000 toeren bij koude motor) >:( >:(
Mischien te verhelpen op de sleuteldag???? ;D

volvoTon

Lamborari

Bedankt voor je commentaar volvoTon. De problemen zijn ontstaan na een grote beurt waarbij de distributieriem is vervangen. Ik zal er even naar laten kijken. Ik heb overigens geen problemen met het niet goed lopen van de motor. Als hij loopt, loopt hij als een zonnetje.

Arthur