achter wisser

Gestart door lourens, 19-05-2009 12:20:16

Vorige topic - Volgende topic

lourens

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn als je zekering heel is en toch je achterwisser en sproeier van op 850 estate het niet doet?

thuur

Ja. Er zijn best wel veel topics hierover...

Gr :eusa_shifty:

lourens

ok thnx dan gaan we maar ff zoeken :-(

lourens

Een hoop gezocht maar geen topic gevonden als iemand een verwijzing weet dan hoor ik het graag.

daneb007

daneb007

PS. als je het ruitenwissermechanisme los hebt, kan je de motor er uit nemen. Het deksel van de wormaandrijving (bevat ook de sleepcontacten) zit met klinknageltjes. Uitboren, sleepcontacten schoonmaken en weer monteren. Als je wat goede metaallijm op de uitgeboorde klinknagels doet, zit het deksel weer perfect vast.

Succes

lourens

beste

Dank voor de tip had de link inmiddels gevonden. Zal aan deze klus beginnen als ik veel tijd en geduld heb.

elmarconi

Citaat van: lourens op 19-05-2009 12:20:16
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn als je zekering heel is en toch je achterwisser en sproeier van op 850 estate het niet doet?

Ik zie nog geen causaal verband waarom de sproeier het niet zou doen...
--
Autogas Inside . . .

rogerV701998

Toen ik de auto kocht werkte de sproeier achter niet, de wissel wel. Alle zekeringen waren heel. Ik heb de zekeringen schoon gemaakt en tot mijn verbazing werkte de sproeier toen wel en nog steeds.

Gr. roger

razorx

Citaat van: rogerV701998 op 20-05-2009 01:36:22
Toen ik de auto kocht werkte de sproeier achter niet, de wissel wel. Alle zekeringen waren heel. Ik heb de zekeringen schoon gemaakt en tot mijn verbazing werkte de sproeier toen wel en nog steeds.

Gr. roger

Als de wisser het nog niet doet, even zoeken op het forum.
Schoonmaken van het binnenwerk doet wonderen.

thuur

Citaat van: razorx op 20-05-2009 01:44:51

Gr. roger
Heb je dan nog een vraag als alles werkt?

;D ;D

Gr 8)

razorx

Je was me voor. toch mijn berichtje aangepast  ;)

rogerV701998

Citaat van: thuur op 20-05-2009 01:46:14
Citaat van: razorx op 20-05-2009 01:44:51

Gr. roger
Heb je dan nog een vraag als alles werkt?

;D ;D

Gr 8)

Ik zat hier op te reageren totdat ik zag dat razorx z'n post gewijzigd had ???

Ik reageer op de vraag van Lourens: alle zekeringen heel en geen werkende sproeier.

rogerV701998

Wisser, wissel ;D ;D :eusa_doh: ;D

Truste

razorx

Mijn excuses Roger,

Ik verwarde je met de TS.
Gaf wel een heel grappig resultaat.

Welterusten,
Yits.