krasjs in voorruit

Gestart door Aswin, 25-10-2004 12:13:07

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

En nu dus met z'n allen naar Eindhoven  ;D

Al was het maar dat ze dan tevens ook weer schoon worden   ;) (had ze van de week goed gepoetst maar ziet alweer niet meer uit  :-\ )
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

zopa

helaas, is weer een reclame truukje om je binnen te krijgen, ik ging eerst met mijn Amazon er naar toe, die was te beschadigd, te diepe krassen, vervangen kon wel......

daarna met me roffel erheen, die had van 1 wisser rechts wat sporen, maar ze vonden een paar puntjes in de ruit, steenslag, geen sterretjes, dus met een vergrootglas kon ik ze i.d.d. ook zien, maar was me normaal nog niet eens opgevallen, advies nieuwe ruit 300 euro.

dan kon ik weer heel goed naar buiten kijken, jaja, alleen dat kan ik nu ook al, nix mis met me ruit.

wat ik al vreesde is dat met die advertentie mensen lokken met WA extra verzekering, die naast krassen ook 1 of meerdere sterren in ruit hebben, die worden dan "kosteloos" gerepareerd en daarna word de ruit gratis gepolijst.

kost je idd bijna geen drol als je WA extra hebt (laag bedrag eigen risico, en je gaat paar treden in je bonus/malus erop achteruit) maar omdat onze roffels ouder zijn dan 10 jaar, is WA extra vaak moeilijk af te sluiten.

Hun winst zit hem juist in die sterren repareren, waarvoor ze vette rekening naar jou verzekering kunnen sturen.

wie zei ook alweer: voor niets gaat de zon op.......

mensen met jonge auto's kunnen natuurlijk wel gaan, dus ik laat de bon gewoon hier staan, hoewel ik het toch misleidende reclame vind.

houd er wel rekening mee, dat als je bijvoorbeeld 2 treden terugvalt in no-claim en ook nog deel zelf moet betalen, dat het soms 2 of 3 jaar duurt voor je weer op je oude korting zit.

stel je betaald 100 euro eigen risico, en 3 jaar 50 euro meer premie, dan kun je beter een nieuwe ruit uit eigen zak betalen.
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

Roger B.

Citaat van: Deerhunter op 06-01-2005 22:29:51

Krassen door ruitenwissers, ijskrabbers en steenslag. Een hinderlijke grauwsluier is het resultaat. De ruitenwissers lijken niet goed meer te werken; bij lage zon of slecht weer treedt er strooilicht op. Niet alleen lelijk en hinderlijk. Ook de consequenties voor de verkeersveiligheid laten zich raden. Tot voor kort zat er maar één ding op: een nieuwe voorruit op eigen kosten, want uw verzekering dekt dit soort schade niet.

en wat let je om er zelf een ster of scheur in te slaan.... zie daar de verzekering vergoed de schade wel....... (mits je glasbreukverzekering in je pakket hebt uiteraard)

zopa

Citaat van: Roger B. op 24-06-2006 22:50:31
Citaat van: Deerhunter op 06-01-2005 22:29:51

Krassen door ruitenwissers, ijskrabbers en steenslag. Een hinderlijke grauwsluier is het resultaat. De ruitenwissers lijken niet goed meer te werken; bij lage zon of slecht weer treedt er strooilicht op. Niet alleen lelijk en hinderlijk. Ook de consequenties voor de verkeersveiligheid laten zich raden. Tot voor kort zat er maar één ding op: een nieuwe voorruit op eigen kosten, want uw verzekering dekt dit soort schade niet.

en wat let je om er zelf een ster of scheur in te slaan.... zie daar de verzekering vergoed de schade wel....... (mits je glasbreukverzekering in je pakket hebt uiteraard)

Citaat van: zopa op 23-06-2006 12:22:38
8< KNIP >8 ..... maar omdat onze roffels ouder zijn dan 10 jaar, is WA extra vaak moeilijk af te sluiten......

8< KNIP >8
.......houd er wel rekening mee, dat als je bijvoorbeeld 2 treden terugvalt in no-claim en ook nog deel zelf moet betalen, dat het soms 2 of 3 jaar duurt voor je weer op je oude korting zit.

stel je betaald 100 euro eigen risico, en 3 jaar 50 euro meer premie, dan kun je beter een nieuwe ruit uit eigen zak betalen.......

het antwoord stond hierboven al, DAT let de meeste dus   ;D
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud