Sleuteldag Volvo 850-club: 5 september 2009 Doetinchem & Alkmaar

Gestart door llinssen, 20-05-2009 10:48:05

Vorige topic - Volgende topic

volvoTon

Zo ook al weer gedaan,
ingeschreven voor Doetichem.
Ik hoef maar enkele kleinigheden te doen (sensor buitentemp meter en termostaat stoelverwarming )
Ook zit de bevestiging van de achterveer op de draagarm niet goed en zal hier waarschijnlijk een nieuwe bevestiging op moeten (weet niet hoe dit onderdeel heet)
Maar dat zal wel lukken om dit te maken. ;D ;D

Volvoton  :)   

BasV70

Ik overweeg ook weer van de partij te zijn. Is toch altijd wel gezellig.
Weet iemand toevallig of de betreffende dealers ook onderdelen met korting aanbieden?

Gr.  :)

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

Citaat van: BasV70 op 06-08-2009 09:47:07
Is toch altijd wel gezellig.

Ja, daarom is het ook jammer dat het op beide plaatsen, op dezelfde dag georganiseerd word.  :-\

daytonawim

Citaat van: The Saint op 25-05-2009 15:18:39
Dat zou ff mooi zijn in Alkmaar...

De nieuwste service van Nordicar is nog veel luxer dan dan die 2 sleuteldagen op zaterdag per jaar  :eusa_clap: :eusa_clap:

Je kan daar op afspraak en tegen een kleine vergoeding ( 15 euro halve dag en 25 euro hele dag) elke zaterdag terecht  :eusa_dance: :eusa_dance:

En ik heb geen aandelen van deze toko hoor  :eusa_naughty:

FGG

Met de komst van de V70 zit ik toch even te denken of ik me op zal geven. Gewoon om met iemand met kennis even een algehele inspectie van de auto te doen.
Zal dan wel Doetinchem worden, want daar is Maikel ook. :eusa_dance: Oh nee, 't is een diesel. :eusa_wall:

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

Citaat van: FGG op 10-08-2009 07:58:34
Zal dan wel Doetinchem worden, want daar is Maikel ook. :eusa_dance: Oh nee, 't is een diesel. :eusa_wall:

Nee hè, niet nog een diesel...ik moet Ramon al helpen door foto's maken

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Zal dan wel Doetinchem worden

Bericht van Ira: Alkmaar is ook goed mogelijk. Wordt een twijfelgeval dus...

FGG

Citaat van: FGG op 10-08-2009 08:50:46
Zal dan wel Doetinchem worden

Bericht van Ira: Alkmaar is ook goed mogelijk. Wordt een twijfelgeval dus...

Het wordt Alkmaar, sorry Maikel. :-\

-D©©©L-

pac

heb me aangemeld voor Doetinchem...wordt mijn eerste sleuteldag dus ben erg benieuwd. Weet iemand of er alleen nieuwe onderdelen te verkrijgen zijn of dat er ook 2e hands is. Heb een andere achterruitwisser motor nodig? En kan de roffel ook gekeurd worden??

Merk het wel

-D©©©L-

APK kan niet in het weekeinde gedaan worden, men kan dan niet afmelden bij de RDW.

thuur

Citaat van: pac op 10-08-2009 23:08:55
heb me aangemeld voor Doetinchem...wordt mijn eerste sleuteldag dus ben erg benieuwd. Weet iemand of er alleen nieuwe onderdelen te verkrijgen zijn of dat er ook 2e hands is. Heb een andere achterruitwisser motor nodig? En kan de roffel ook gekeurd worden??

Merk het wel

Je kunt heus wat afspreken met andere clubleden voor onderdelen of andere 'goodies'. Maar als je wat aan je auto doet is het wel zo correct om aldaar de onderdelen te bestellen. Je krijgt een leuke korting, dus het loont zeker!

APK kan niet (zie afmelden hierboven), maar er is vast wel iemand die een rondje om je auto kan maken voor een beoordeling.

Gr ;)

marvin944

Hoe gaat het er aan toe op zo'n sleuteldag? ik neem aan dat je in ieder geval lid vande club moet zijn. Gaan de auto's om de beurt de bruggen op en mag/moet je dan zelf sleutelen? Is er hulp bij aanwezig (heb zelf weinig ervaring)?

FGG

Citaat van: marvin944 op 11-08-2009 12:39:04
Hoe gaat het er aan toe op zo'n sleuteldag? ik neem aan dat je in ieder geval lid vande club moet zijn. Gaan de auto's om de beurt de bruggen op en mag/moet je dan zelf sleutelen? Is er hulp bij aanwezig (heb zelf weinig ervaring)?

Je moet lid zijn van de club.

Je krijgt 'brugtijd' toegewezen en binnen die tijd kun je dus sleutelen. Er lopen een heleboel club-leden rond die je eventueel kunnen helpen maar ook de monteurs van de garage zijn aanwezig om te helpen. Verder kun je dus gebruik maken van alle faciliteiten van de werkplaats en het magazijn.