Heel erg off-topic...: Geen SMS ontvangen

Gestart door Ann., 21-05-2009 22:33:25

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Ik stap in augustus weer over van KPN terug naar Vodafone. Ira en ik zitten allebei bij KPN, allebei een abonnement en het is verbazend hoe vaak onze verbinding wordt verbroken tijdens een gesprek. Als KPN z'n eigen verbindingen al niet onder controle heeft...

On topic: SMS-berichten kunnen mega-vertragingen oplopen. Vorig jaar heb ik Ira eens 's middags om 17:00 een sms verstuurd die 12u later (inderdaad, 's nachts om 5:00) aankwam. Zelfde geldt overigens ook voor e-mailberichten. Als je zeker wilt zijn dat je bericht op tijd overkomt moet je gewoon bellen dus.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Wijnand

Citaat van: FGG op 22-05-2009 21:11:29
Ik stap in augustus weer over van KPN terug naar Vodafone. Ira en ik zitten allebei bij KPN, allebei een abonnement en het is verbazend hoe vaak onze verbinding wordt verbroken tijdens een gesprek. Als KPN z'n eigen verbindingen al niet onder controle heeft...

En da's voor mij nu precies een reden waarom ik in november weer van VF terug wil naar KPN. De laatste weken lijkt geen enkel telefoongesprek meer goed te kunnen verlopen. Met regelmaat wordt de verbinding verbroken. Plus dat ik de dekking van VF toch wel minder goed vind dan KPN. Het komt te vaak voor dat ik geen gesprek kan voeren en Stefanie wel (zij zit bij KPN).

On topic: ik merk met regelmaat dat met name voicemail berichten soms wel tot een dag later pas binnen komen.

Groet,
Wijnand.

sappie

pff, heb VF opgezegd. vorig jaar 18 weken kunnen wachten op een telefoon die bij de post "zoek" was geraakt door meneer de postbode...vervolgens werd "per ongeluk" 104 euro van de rekening geschreven, terwijl het abb. maar 35 was. kreeg wel een bedankje van VF dat ik hun fout geconstateerd had  ::)
was er wel een beetje klaar mee...

Sten

ik kreeg op mijn motorola V3 na een uur pas een shortmeggageservice

pooh

Citaat van: Sten op 04-06-2009 22:20:25
ik kreeg op mijn motorola V3 na een uur pas een shortmeggageservice

leveren ze die ook al af?

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

pooh

het afleveren van sms/mms en vm berichten is in theorie gemaakt om 'near real time' af te leveren, in de praktijk wijkt het met grote regelmaat af. Het record aan vertraging was een paar jaar geleden iets van 18 uur voor sms berichten. Misschien is er inmiddels een nieuw record gevestigd ;D

Dipjes in het telefonie netwerk daar is wel degelijk verschil in per provider en de regio waarin je woont  ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html