Nieuw hier: Matthijs

Gestart door Primroseyellow, 28-05-2009 11:08:12

Vorige topic - Volgende topic

Primroseyellow

Dag!

Nieuw hier omdat:

- onze geweldige 244 GLE uit 1981 te klein wordt met een kleintje er bij
- de roep om een station er al jaren is
- het onovertroffen geluid van de vijfcylinder al langer roept
- de 850 de laatste volvo is die alles wat volvo ooit bedoelde, in zich heeft!

De 244 gaat binnenkort in de verkoop en dan op zoek naar een mooie 850 estate, 2.5 20 V op gas of benzine. De 850 komt naast onze 2cv te staan. Geen groter contrast denkbaar maar grote overeenkomsten in rijplezier. Zij het een iets andere roffel/rammel. :laugh:

Als er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpen bij het vinden van een geschikte estate, graag. Ik ben met name benieuwd wat je aan een 850 nog zelf kan doen en wat de kritische punten zijn waarop een geweldige aankoop kan uitpakken in een drama. Ik snap wel een beetje van auto's en techniek maar leer graag bij van kenners en ingewijden.

Zodra er eentje voor de deur staat, komt ie hier ook uiteraard!

Groet Matthijs

FGG

Citaat van: Primroseyellow op 28-05-2009 11:08:12
- de 850 de laatste volvo is die alles wat volvo ooit bedoelde, in zich heeft!
Speciaal voor de x70-rijders onder ons. ;D

Welkom op 't Forum, Matthijs.

Er is genoeg te koop (onder de 1000 euro tegenwoordig) dus kijk rustig rond en neem de tijd om 't kaf van het koren te scheiden.
Kijk ook eens in het advertentieboard van dit Forum, staan er ook wel wat.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rogers XC 70 2000

Welkom hier.

Mooie bak is zo'n 244 toch...

Toevallig staat er sinds kort een 850 alter I 2,5 20 v estate te koop. Wellicht interessant voor je. Het schijnt een heel net exemplaar te zijn.

FGG

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 28-05-2009 11:14:57
Toevallig staat er sinds kort een 850 alter I 2,5 20 v estate te koop. Wellicht interessant voor je. Het schijnt een heel net exemplaar te zijn.

Da's die van Joost('s pa). Da's idd een hele mooie. En behoorlijk zeldzaam zo'n Alter-I estate. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 28-05-2009 11:14:57

That's me  ;D

Welkom hier, en inderdaad, voor mijn vader heb ik de 850 te koop staan. Een hele goede en nette auto, al 12 jaar in bezit :)

Link: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33928.0.html

eau rouge

welkom en succes met zoeken!

walter leever

Welkom op 't forum,en wie zoekt zal vinden(bijv. hier) :P