relais

Gestart door libbe, 01-05-2012 17:40:02

Vorige topic - Volgende topic

libbe

hallo ik zal mij even voor stelen ik heet libbe ik rij en hun volvo 850glt ik heb hun klien probleem met mijn auto ik kan mij vertelen welk relais deze voor is ik heb alleen het nr,3545803 en die zit boven de radiator aan de linksekant daar bij zijn mijn kabels helemaal gesmolten wie kan mij daar bij helpen uit de leggen waar die heen lopen   al vast bedankt  met vriendelijke groeten libbe

thuur

ECU relais is denk ik het antwoord.

Gr :D

Jack v

niet het fan relais Thuur? Is ook een beetje moeijlijk welke kant voor hem links is natuurlik.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

thuur

Citaat van: Jack v op 01-05-2012 23:20:01
niet het fan relais Thuur? Is ook een beetje moeijlijk welke kant voor hem links is natuurlik.

Google images op Volvo + het nummer zegt mij van niet ;)

Gr 8)

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Hengeveld

Relais voor de brandstofinjectie.

libbe

hallo allemaal als je voor de auto staat met je rug naar de auto dan is het links ik zal het nog andres uit leggen aan de besturders kant waar ook de accu zit die kant het is nogal en groot relais groeten libbe

antraciet

Citaat van: libbe op 04-05-2012 22:21:42
hallo allemaal als je voor de auto staat met je rug naar de auto dan is het links ik zal het nog andres uit leggen aan de besturders kant waar ook de accu zit die kant het is nogal en groot relais groeten libbe
Oftewel je zit in de auto achter het stuur. Bestuurderszijde =links, passagierszijde = rechts  ;)