jerommeke stelt zich voor

Gestart door Jerommeke, 23-05-2009 12:24:10

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

he jeroen,

welkom op dit forum,en wat een keurige auto echt netjes..
zo op de foto staat de spoiler juist heel netjes hoor..geniet van je roffel..

gr arjen ;)

Jerommeke

ha mannen, en na Ann. ook vrouwen  :),
leuk om hier te zijn, en dank voor jullie welkom!

@Yits: leuk, in welke hoek van de stad kan ik je spotten? Die van mij staat in A'dam vooral binnen in de parkeergarage.
@sean850: ruilen? Ach, ik zal er eens over denken!  ;) ;D

En ja, ik 'wist' het natuurlijk al: over de spoiler verschillen de meningen. Ben benieuwd waar jullie voorkeur het meest naar uitgaat...  ;D

Bouke

welkom Jeroen,

Goeie intro zeg :eusa_clap: zo hoort dat en ook nog een mooie 10 kleppert.En wat die spoiler betreft die van een R lijkt mij ook mooier ,maar das persoonlijk natuurlijk,ik ben benieuwd wat dat gaat worden :P

Fortissimo

Inderdaad een hele nette en keurige auto,
veel plezier er mee en wlekom op het forum

razorx

Citaat van: Jerommeke op 24-05-2009 12:07:07
..
@Yits: leuk, in welke hoek van de stad kan ik je spotten? Die van mij staat in A'dam vooral binnen in de parkeergarage.
..
Tijdens werk in de Pijp, maar in de straat in kwestie staan er ook wel een paar van mijn vrienden.
En in vrije tijd in Diemen.

Groeten van Yits

sappie

sjo, mooie auto jerommeke!!

ziet er goed uit! ondanks dat de spoiler niet slecht staat ben ik zelf ook meer gecharmeerd van het spoilerloze zeg maar.

Jerommeke

Citaat van: razorx op 24-05-2009 21:17:26
Citaat van: Jerommeke op 24-05-2009 12:07:07
..
..
Tijdens werk in de Pijp, maar in de straat in kwestie staan er ook wel een paar van mijn vrienden.
En in vrije tijd in Diemen.

Groeten van Yits

o.k., wie weet fiets ik eens langs...  ;)