diverse

Gestart door riscybeertje, 09-06-2009 11:54:02

Vorige topic - Volgende topic

riscybeertje

Hallo

Ik heb een volvo850 uit 1996 en mijn thermometer brand constant een rood lampje boven in terwijl de wijzer gewoon lekker in het midden staat. Moet dit lampje altijd branden of is er iets mis dan?

Ook heb ik een vraag de auto rijd op lpg en start op benzine als hij koud is start hij goed maar als er eenmaal mee is gereden moet ik aardig doorstarten eer hij aanslaat en stinkt hij heel erg naar benzine iemand een iedee hierover?

En mijn andere vraag is ik heb op de bumper een kunstof grijze afdekking en wil deze verwijderen voor en achter om deze goed te schuren en over te spuiten enig idee hoe ik deze kan verwijderen? Heb al wel de 6 tal torx schroeven verwijderd als de koplampstrips zijn verwijderd maar verder zat er nog geen beweging in.

GR P

FGG

Citaat van: riscybeertje op 09-06-2009 11:54:02
brand constant een rood lampje boven in
Moet dit lampje altijd branden of is er iets mis dan?

:eusa_eh:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

riscybeertje

Het is een rood klein ledje cq lampje thv als de max temperatuur is bereikt.
Kan hierover niets terug vinden in het boekje.

Misha

Citaat van: riscybeertje op 09-06-2009 12:14:32
Het is een rood klein ledje cq lampje thv als de max temperatuur is bereikt.
Kan hierover niets terug vinden in het boekje.

Foto ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

riscybeertje

Zal ik als ik thuis ben even proberen te plaatsen .

thuur

Dat lampje kan ik ook zo 1 2 3 niet plaatsen..

Lekke drukregelaar of injectors.

Er zitten nog boutjes onder de auto en Torx schroeven achter de koplampstrips. En vergeet de popnagels niet te verwijderen.

Gr 8)

riscybeertje

En is er iets tegen te doen tegen lekke drukregelaar of injectors? Een toevoeging of zo in de olie of benzine?

marc-850

Citaat van: thuur op 09-06-2009 13:32:40
Er zitten nog boutjes onder de auto en Torx schroeven achter de koplampstrips. En vergeet de popnagels niet te verwijderen.

Verder zit het scherm links en rechts nog met een bout en moer aan de voorschermen. Met name rechts lastig bij te komen vanwege je ruitensproeierreservoir.