speakers voor in het dashboard

Gestart door )0H@N, 11-11-2003 17:48:24

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

In de deur zitten toch van die hele grote stekkers?

haya

Ja dat klopt, maar ideaal zijn die stekkerpinnen niet voor audio. En de rest van de standaard audio bedrading is ook niet geweldig. In de handleiding van mijn luidsprekers staat dat het aanbeveling verdient om betere luidsprekerkabels te voorzien.

Nu weet ik dat er mensen zijn die zelf draden naar de deuren getrokken hebben maar ik weet alleen niet hoe. Zit er bvb. voldoende ruimte in die stekkers om er een gaatje bij te boren?

Haya.

Reitse

Ik heb er met goeie vriend naar gekeken die wel handig met elektronica, en volgens hem zou het wel kunnen maar is het wel krap. Conclusie voor mij: beter van niet.

Jeff

Iemand een idee wat de maat is? :eusa_whistle: En eventueel ervaring met een tweetertje erin plaatsen van een composetje?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

-D©©©L-

Ik heb in de 422R een 3 weg systeem voorin zitten, een tweeter + middentoner in het dash en een woofertje in de deuren.

Jans Duiven

Dashplaat eraf en dan tref je dit aan in een 855:

Linkerkant dashboard:

Net een setje originele dashspeakers voor de 850 gehaald bij Hunter parts..

Mis ik nog een bevestiging-mal/plaat?

Waar ga ik de speakers bevestigen?

haasje

Speaker zit gemonteerd in het bovendek.

Jans Duiven

Citaat van: haasje op 26-11-2013 22:02:43
Speaker zit gemonteerd in het bovendek.

Ach kudt!! Ik keek er al zo vreemd tegen aan   :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Sleutelblunder? Komt waarschijnlijk doordat ik het bovendek er al weken af heb liggen ;D
 :eusa_shifty:

Hans

EDIT:  ::)