Thuiskomer wegwerken na gasinbouw

Gestart door coco, 16-11-2003 15:30:08

Vorige topic - Volgende topic

frankentan

Zijn er mensen die ervaring hebben met het op deze wijze (rechtop aan de linkerkant) wegwerken van een reservewiel /thuiskomer bij een V70 of werkt dat precies hetzelfde als bij een 850?

Bedankt voor jullie reacties!

antraciet

Niet gelezen stom :eusa_wall: Ja kan bij een v70 ook ;)

frankentan

Inderdaad niet goed genoeg gezocht, sorry!   :-[

Heb meteen maar even gekeken maar bij mij zit de hellingshoekmeter van het alarm daar gemonteerd, dus wordt weer wat meer werk om dit voor elkaar te klussen...

Geert-Jan

Citaat van: )()()sT op 24-06-2010 15:09:42
Alleen jammer dat daar ook de hellingshoek sensor van het alarm zit, en de leiding van je gasvuller.
Dat bakje rechts is echt niet zo heel groot hoor  :eusa_shifty:

Edit; uit het logje van Yits:
http://www.paerl.it/volvo/bump2.jpg
Joost,

Is de thuiskomer nog aan de rechterkant terecht gekomen?

Ben benieuwd, bij mij zit daar ook een onderdeel van het alarm en de gasslangen.

Iemand een plaatje (foto) met reservewiel rechts?

Volvo850Club lidnr.0504409

frankentan

Na nog wat meer zoekwerk ben ik er achter gekomen dat mijn XC een 125/80/R17 thuiskomer nodig heeft. Dit niet alleen i.v.m. met de schijven, maar vooral ook vanwege de visco-koppeling die niet zo houdt van verschillen in wielomtrek  :(

Dit project kan voor mijn roffel volgens mij de prullenbak in, alternatieve suggesties zijn welkom!

Gr,
Frank

Sejus

Ik vind het wegwerken van het reservewiel (thuiskomertje in mijn geval) een erg mooie oplossing.
Probleempje echter, ik heb een 854...
Zou dit problemen opleveren met het sluiten van de kofferklep??

Wellicht forummers met een 854 die het anders of ook zo opgelost hebben?

reef

Dat wegwerken zo is inderdaad erg netjes. Ik was dat losse wiel ook zat. 20 euro op de sloop voor een thuisbrenghertje. Nu nog even dat plankje zo zagen, dat het mooi aansluit. Oja, en nog een krik halen. Mijn vriendin rijdt al een half jaar zonder krik :eusa_whistle:. Ze weet het alleen nog niet. Morgen maar even naar de sloop. En i.v.m. mijn LPI tank, waardoor de achterklant verzwaard is, heb ik er twee nodig, is mij verteld.

Vraagje, Ik had ooit een Audi 80 met LM velgen met een stalen thuisbrenger. Hierdoor paste de wielbouten niet. De LM vergen waren dikker en hadden langere wielbouten nodig. Toen in de stalen velg monteerde draaide ik de bouten tegen de trommel, waardoor de velg niet vast zat. Kan dit ook bij mijn Volvo gebeuren? Anders moet ik ook nog wat wielbouten halen....
850 2.5 I 20V AUT. LPI Luxury-line

Blackfox

ik rij al bijna 2 jaar zonder thuiskomer/reserveband ;D

Kwandor

Er zijn prachtige setjes die je bv bij vialle bij je ringtank krijgt te koop(ligt standaard in de ring), ik weet je band is naar de ***** maar je komt er wel mee thuis ff schudden spuiten en klaar is klara en anders weet de anwb/touring er wel raad mee die slaan er een prop in voor je heb ik gehad met een chrysler caravan (usa) appeltje eitje
V70 R 1997 vialle lpi garned red straalaandrijving