Van meelezer naar poster, dus eerst even voorstellen.

Gestart door Tim N, 16-06-2009 11:10:08

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Citaat van: Tim N op 16-06-2009 22:03:51
Welke?

CY? = Cream Yellow
DOP = Dark Olive pearl (Emerald Green in GB)
BS = Black stone
DGP = Dark Grey Pearl (soort antraciet grijs parelmoer)

855 = natuurlijk de Station ;)

MT = handbak
AT = automaat
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Bruno V

Wat een prachtige Mini  :eusa_clap:. Naast de C70 ben ik ook nog verknocht aan Engelse wagens, net als jij. Bij jou is het de Mini, bij mij de MGF. Als het je intereseert, ik heb er speciaal een forum voor opgezet enkele jaren geleden. Mini eigenaars zijn uiteraard ook welkom. www.mgf.be
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Tim N

Bruno (van die Vulcano F toch?) misschien ken je wel ene Dutch van het MGF.be en MG-R.nl forum...

Zo niet bij naam dan misschien wel van mijn vorige auto: Carribean Blue Rover 118 Gti (Rover 114Gti met ZR160 blok)

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Risjat

Citaat van: Tim N op 16-06-2009 11:10:08
Hallo allemaal,

Mijn naam is Tim.
Samenwomend met een mooie/ lieve vriendin in het altijd zonnige maar pittoreske Hengelo (ov)

Ik ben nu reeds een jaar aan het kijken via internet en dit forum naar een 855 t-5R (voorkeur CY, en wel 2.3 MT) of een 855 R (voorkeur Monza Red of Turquoise Pearl met Grafiet interieur)
DOP, BS en DGP zijn niet geheel uitgesloten maar hebben wel de minste voorkeur ivm levering op beide uitvoeringen en uitstraling (geld niet voor DGP maar die is een beetje oudbollig imho.)

Maar goed, dat vwb het gewenste uiterlijk van de toekomstige 855.

Ik lees nu reeds een klein jaar mee op het 850 forum en vooral de R related topics.
Ik hoop dan ook niet alleen van lezende aard te zijn maar ook nuttige info te kunnen geven wanneer nodig (en daar kennis van is, al is die op dit moment nog beperkt)

Groeten Tim Neurink

p.s. Als er mensen in de buurt van Hengelo wonen hoor ik het graag, zou graag eens een babbeltje over het hoe en wat van het R-ownership maken.

Tim,

Hierbij nog 2 Hengeloers. Waarbij de eerste waarschijnlijk de DOP is die je in Hengelo rond hebt zien rijden. (Den is van mie !) De tweede foto is geen geen Volvo, maar wel van een Volvo liefhebber) Slechts 1 van in Nederland. Leuk zou zijn als iemand het Merk/type zou herkennen (zonder het Kenteken te checken)

Succes met je zoektocht. Als de gebruikelijke problemen je niet te veel teleurstellen, zul je veel plezier aan DE auto beleven. Die manco's zijn lastig en soms wat kostbaar, maar maken het rijden en bezitten van een 850 (R) ruimschoot goed.

Dan de prijsvraag !

Risjat

Bruno V

Citaat van: Tim N op 16-06-2009 22:16:39
Bruno (van die Vulcano F toch?) misschien ken je wel ene Dutch van het MGF.be en MG-R.nl forum...

Zo niet bij naam dan misschien wel van mijn vorige auto: Carribean Blue Rover 118 Gti (Rover 114Gti met ZR160 blok)

Uiteraard, ken ik Dutch, en al zeker die Carribean blue Rover 118 GTI. Wat een scheurijzer. Dit jaar was hij er trouwens bij op onze jaarlijkse dynomeet bij tovami te goes. Resultaten waren zeer goed en dat in combi met het gewicht van dat wagentje moet hij volgens mij de stenen uit de grond trekken.
De wereld is klein blijkbaar !
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Tim N

@Risjat, idd zal heel goed kunnen. Als ik je weer spot spreek ik je wel ff aan voor een babbeltje.
(dus schrik niet haha) Is het een AT trouwens?

@Bruno, idd mijn ex 118 was toen bij tovami al niet meer mijn bezit.
Huidige eigenaar melde wel dat er voldoende pk's uit hhet redelijk std blok kwamen.

Was iig blij met de behaalde resultaten van mijn noeste arbeid. ;D

FGG

Citaat van: Risjat op 16-06-2009 22:36:12
Hierbij nog 2 Hengeloers. Waarbij de eerste waarschijnlijk de DOP is die je in Hengelo rond hebt zien rijden. (Den is van mie !)

Lijkt me in de buurt van de Godfried Bomansstraat. Klopt dat?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

walter leever

Tim,

Welkom op 't forum en natuurlijk alvast succes gewenst met de zoektocht van een stukkie jeugdsentiment. ;)

Mooie clubman trouwens,m'n broer heeft er ook 1 gehad(heeft trouwens weer net 2 mini's aangeschaft,bij al die citroen's)Misschien ken je hem wel(woont daar ook) Pascal(met dezelfde achternaam. :eusa_think:

Gr,walter

ps DGP oudbollig? :eusa_snooty:

Tim N

Thx vwb de Estate, ben er ook erg trots op. En het rijd (/kart) heerlijk over de B-wegen hier in de buurt.

Bedoel je met "daar" Hengelo?

Greets Tim

p.s. Idd liever een knal kleur dan DGP, heb iets met kleur ;)

walter leever

Citaat van: Tim N op 17-06-2009 08:32:02
Thx vwb de Estate, ben er ook erg trots op. En het rijd (/kart) heerlijk over de B-wegen hier in de buurt.

Bedoel je met "daar" Hengelo?

Greets Tim

p.s. Idd liever een knal kleur dan DGP, heb iets met kleur ;)

Ja inderdaad in Hengelo(ov) ;)

Tim N

Heeft hij ook een estate? of 2 "gewone" mini's?

walter leever

Geen estate,trouwens geen enkele volvo.

Dacht dat je hem misschien zou kennen uit de mini-scene(hij heeft er nu weer 2,en 6 citroens),laat maar.

Risjat

Citaat van: FGG op 17-06-2009 00:20:32
Citaat van: Risjat op 16-06-2009 22:36:12
Hierbij nog 2 Hengeloers. Waarbij de eerste waarschijnlijk de DOP is die je in Hengelo rond hebt zien rijden. (Den is van mie !)

Lijkt me in de buurt van de Godfried Bomansstraat. Klopt dat?

Joa !

Emiel

Citaat van: Tim N op 16-06-2009 21:00:59
Ik moet en zal ooit een antraciete 854 in R liverey hebben ;D.

Toevallig... :eusa_think: :eusa_shifty:

Welkom. :evil: