airco adres in Amsterdam

Gestart door JorisT5, 23-06-2009 15:03:17

Vorige topic - Volgende topic

JorisT5

ik heb vandaag te horen gekregen dat er een geheel nieuwe airco in mijn Volvo moet komen, kosten €2.000. (nieuwe pomp, verdamper en condensator) Weet iemand waar dit eventueel voordeliger kan of waar ik onderdelen kan kopen?

Superskunkie

tjusss, hoezo helemaal een compleet nieuwe installatie? :o
Wie heeft dat verteld?
Tonnie

michiel

Kijk eens bij http://www.aircoservice.nl/prijsinformatie.asp (zei hij geheel belangeloos). Die vervangen je hele zaakje op de pomp na voor 750 ex BTW.
Is weliswaar geen Amsterdam maar voor dat prijsverschil kun je wel weer wat km's maken.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

JorisT5

dat kreeg ik te horen bij de Aircohelper. Moet een nieuwe pomp in, nieuwe verdamper en condensator. Ik ben inmiddels in het bezit van een tweedehands pomp, ik ga een sop dat adres kijken die het voor €750 kan vervangen. Andere goede tips zijn welkom!!

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

adjepatatje

Bedankt Michiel

Dat is een mooi adres je Ik ben benieuwd naar je ervaring Joris T5