Idee: nieuw Volvo 850 Club event: 850 Snelheids- en Behendigheidsproef (SBP)

Gestart door HJ850, 06-04-2009 18:40:58

Vorige topic - Volgende topic

HJ850

Citaat van: Emiel op 06-04-2009 11:56:21
De baan;
Vorig jaar was ie beter. Veel, te krappe bochten voor onze auto's.

Misschien dat er iemand van de club meeleest en dat we dit volgend jaar op eigen gelegenheid kunnen organiseren zodat ook de baan meer des 850 is (wordt ieder jaar gevraagd...)?

We moeten het gewoon erkennen, de pre-850 volvo's kunnen beter Elanden ontwijken dan de voorwielaandrijvers :(

Maar hier heb ik ook al over nagedacht. Ik wil eigenlijk voorstellen aan de 850 Club om een 850 Club evenment te maken:

• zefde circuit, Midland Lelystad
  • vlak na de zomer (dus half jaar na Elandrun)
  • baan veel meer geschikt voor 850's en meer gericht op snelheid
  • open inschrijving met (flinke ;)) korting voor 850 Club leden
  • ook een klasse indeling

Ook open voor non-classic  V70 en ander moderner spul??
Misschien beter van niet om wachtrij te beperken.

Wie denkt dat die kan slagen en wie heeft tijd om dit op te zetten??

T o m

Citaat van: HJ850 op 06-04-2009 18:40:58

Wie denkt dat die kan slagen en wie heeft tijd om dit op te zetten??

Wat dacht je van jezelf?  :eusa_think:

JoostG

Leuk idee, maar ik zit een beetje krap in mijn tijd om je te helpen. Succes!
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

dat wordt dus ook niks...  niemand heeft tijd, toch vreemd als je verhalen/verslagen leest van mensen alhier die dagen zoniet hele weekenden aan hun Volvo kunnen sleutelen....  :eusa_whistle:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 02-05-2009 18:13:55
dat wordt dus ook niks...  niemand heeft tijd, toch vreemd als je verhalen/verslagen leest van mensen alhier die dagen zoniet hele weekenden aan hun Volvo kunnen sleutelen....  :eusa_whistle:

Is dat een argument ?

Ik bedoel, jij besteed veel tijd aan je bedrijf. Da's een keuze (d'r zijn vervelender zaken te bedenken). Je hebt kennelijk dus veel tijd en kan dus eigenlijk best iets dergelijks op poten zetten ?
Zoiets ?

denkweb

Ik stel voor: mail de 850 Club. In neem aan dat het nog niet aan hen is voorgesteld...

Nu is de baanhuur van het Midlandcircuit ook niet bepaald prijsgunstig meer te noemen...

Laserblue

sean850

dat ziet er wel leuk uit alleen het stukje gravel staat me niet zo aan en ik denk dat anderen er ook zo over denken niet de gehele baan is asfalt volgens mij hoor wat ik zo zag

maar verder wel interessant ja :D

MauriceT-5

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Laserblue

Citaat van: sean850 op 19-06-2009 13:02:49
dat ziet er wel leuk uit alleen het stukje gravel staat me niet zo aan en ik denk dat anderen er ook zo over denken niet de gehele baan is asfalt volgens mij hoor wat ik zo zag

maar verder wel interessant ja :D

;)
Citaat van: circuitinfoOok kan er uitsluitend op een asfalt circuit gereden worden, een spannend en zeer technisch parcours.

klikklik ;)