brandstofdrukregelaar, waar zittie?

Gestart door rolvio, 23-06-2009 19:30:09

Vorige topic - Volgende topic

rolvio

Beetje een domme vraag misschien, maar waar zit de brandstofdrukregelaar? Was in de veronderstelling dattie op de injectorrail zou zitten, maar daar zit wel iets wat er op lijkt, maar hij lijkt niet op de regelaar die ik hier nieuw heb. Dat ding zit bij het branstoffilter. Ook lees ik hier op het forum dat je een vacuumslangetje kunt lostrekken op de regelaar die op de injectorrail zit, bij mij niet te ontdekken  ??? ???

Ben er nu mee aan het klooien, dus wie brengt wat licht in de duisternis?

rolvio

Blijkbaar heb ik een model 97. Want na vadis goed doorgespit te hebben kwam ik eindelijk de situatie tegen zoals die op mijn auto zit. Brandstofdrukregelaar zit bij mij bij het brandstoffilter bij achterwiel. Dat "ding" op mijn injectorrail noemt men een pulseringsdemper. Zo, weer wat wijzer. Kan ik nu onder de auto om de brandstofdukregelaar te vervangen.  ;) ;)

Rolf

)()()sT

Maarre.... bij het filter? Bij een V70 (een '97er 850 is een halve V70  ;D) zit ie achter het blok, boven het subframe...
Inderdaad zit er op de injectorrail een zogenaamde pulseringsdemper.

Zie ook een topic van mij daarover:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,34229.0.html

rolvio

ja, jouw injectorrail ziet er net zo uit als de mijne. wou nog een fotootje plaatsen, maar mijnprovider zit weer eens dwars...

rolvio

nou, na veel gepruts zittie eronder, helaas is het inhouden op benzine nog steeds aanwezig  :-[ :-[ :-[