benzinelucht in de kofferbak

Gestart door everlast, 13-07-2009 20:20:44

Vorige topic - Volgende topic

everlast

ik heb een sterke benzinelucht in de kofferbak,in eerste instantie dacht ik dat de eerste eigenaar een jerrycan met brandstof had laten vallen.
maar na vakkundig schoonmaken van de bekleding blijft de lucht terugkomen,iemand een idee?

mevita

Ontluchtingslangetje tankdop verstopt?

gr mevita

haasje

waarschijnlijk de afsluitring van de benzinepomp (of als je veel pech hebt die van de vlotter)

everlast

Citaat van: haasje op 13-07-2009 20:26:08
waarschijnlijk de afsluitring van de benzinepomp (of als je veel pech hebt die van de vlotter)

bedankt voor de input,maar dat van die vlotter klinkt alsof het dan veel gaat kosten??

haasje

nee, de vlotter wil er vaak niet uit zonder je tank te laten zakken. de auto's bij wie ik het gezien heb, zit de vlotter nooit goed onder het gat in de bodemplaat van de auto.

thuur

Haal de vloerplaat even los en kijk of de koppelingen ook nog goed op de benzinepompaansluitingen zitten. Bij mij ging er eentje lekken een paar dagen na het vervangen van de pomp met hetzelfde geurtje..

Gr ;)

haasje

bij mij zat na het (door de garage) vervangen van de brandstofpomp het afsluitrubber niet goed, hierdoor begon de auto te stinken als de tank vol was.