Lpi injectorkleuren en vermogen?

Gestart door Geert-Jan, 04-07-2009 16:43:37

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Tis vreemd... Ik dacht ook eens het te kunnen bepalen of het echt aan de LPi injectoren zou liggen door de leidingen ernaartoe eens los te maken en het rest-gas weg te laten sissen.
Immers: alle resten eruit, dan druppelt er ook niks de inlaat in was de redenatie. Volgende ochtend was het probleem er nog steeds. Ik bleek dus toen weer 4 lekke exemplaren te hebben.

Vandaag gaat de mail weer de deur uit dat het weer zover is; ik heb vrijdag al gebeld en kom dus waarschijnlijk in aanmerking voor de nieuwe producten die komende week (ofzo) komen.

Geert-Jan

Om maar even terug te komen op het starten.
Dat ging al een stuk beter, nog niet helemaal wat het was, conclusie tot zover de injectoren. :eusa_sick:
Ook maar even een filmpje van gemaakt.

Volvo850Club lidnr.0504409

)()()sT

Dat is toch wel een snelle start, niet?
Wat me wel opvalt is dat je toerenteller "langzaam" oploopt naar stationair; dat heb ik ook soms.
Bij goede injectoren of een warme start springt de motor met een "boem" aan en schiet het toerental even richting 1500, zoals hieronder na een setje nieuwe.

Geert-Jan

Citaat van: )()()sT op 05-07-2009 13:58:48
Dat is toch wel een snelle start, niet?
Wat me wel opvalt is dat je toerenteller "langzaam" oploopt naar stationair; dat heb ik ook soms.
Bij goede injectoren of een warme start springt de motor met een "boem" aan en schiet het toerental even richting 1500, zoals hieronder na een setje nieuwe.

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/Volvo%20850/Volvo%20850%20Joost/2009/th_MVI_1512.jpg
En zo starte die van mij dus ook voor de inbouw van de LPi.
Mijn filmpje is vanmorgen geschoten nadat ik gisteren een stukje gereden heb met de LPi compleet uitgeschakeld ook met de reden dat het systeem anders op druk blijft komen.
Inderdaad wel een snelle start maar nog steeds een beetje pruttelend.
Van de week was het echt doorstarten zoals bij jouw echt even de sleutel goed vasthouden.
Ga ook maar eens contact opnemen met Mesman. :-\

Jij hebt er bruine injectoren inzitten?
Ja dus even in het andere topic je foto opgezocht. ;D

Volvo850Club lidnr.0504409