Bovendek dashboard, hoeveel ruimte zit eronder ?

Gestart door Turbo-Geek, 21-08-2009 09:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Ik heb het bovendek er nog nooit af gehad dus heb geen idee vwb de ruimte eronder.
Specifiek, hoe zit het met de ruimte voor (richting ruit) het instrumenten paneel ?  Nog specifieker (lastig om onder woorden te brengen) als ik achter het stuur zit en kijk naar het instrumentenpaneel hoeveel vrije ruimte zit er dan onder het bovendek van het dashboard.
Ik vraag dit omdat ik (indien mogelijk) iets onder het dashboard wil inbouwen maar ik heb een ruimte nodig van zo'n 4 cm hoog, 11cm breed, en 8 cm diep.

Wellicht zijn er mensen die dit beter kunnen inschatten (vaak dashboard los gehad) en dan scheelt mij wellicht een teleurstelling.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

mehn

Als je een bijrijdersairbag heb is de ruimte op de laatste foto natuurlijk in gebruik.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbo-Geek

Bedankt voor de duidelijke foto's  :eusa_clap:
Ik heb een bijrijders airbag dus die ruimte valt sowieso af.
Als ik het goed bekijk zit er boven het achtergedeelte van het instrumentarium (wit kunststof) wel wat ruimte, met name tussen de 2x connectors (groen) in.

Hm, dit bied perspectief  :eusa_think:

Hoe dik schat je het bovendek zelf in ?
  The things you own end up Owning you !

bassie81

dat is denk ik geen 11 cm....

Het makkelijkst is om zelf even je bovendek eraf te halen en zelf te kijken / meten. Op de fotos is het lastig inschatten hoeveel ruimte er werkelijk is (niet veel namelijk). Misschien dat je met wat aanpassingen wel wat ruimte kun creeren.