aqchterklep bekleding verwijderen???

Gestart door marcelV70R, 01-07-2009 19:33:24

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

wil het revisie setje voor de achterklep bekleding erop zetten
maar hoe krijg ik die kunstof omhulsel  waar je de klep van binnenuit kan openen eraf!!
anders krijg ik de bekleding er niet af!!!

Marcel

)()()sT

Met een plamuurmes ertussen vrotten. Zit heel vast, dus kans dat er een nokje afbreekt is vrij groot.
Bij mij gaat ie er inmiddels makkelijker af, doordat er een aantal nokjes afgebroken zijn  ;D

)()()sT

Na telefonisch consult is ie er af heb ik vernomen  ;D :eusa_clap:

R1K

Ah zeer mooi om dit nog even te lezen, ga het morgen ook proberen in een keer goed te doen. :eusa_pray:
Is het reparatiesetje van de dealer trouwens met de klemmen voor €22,.. of zonder de klemmen?

)()()sT

Het revisiesetje is een setje plaatjes die je om moet vouwen en aan de bestaande bevestigingspunten moet schroeven met zelftappertjes. Wijst zich in feite vanzelf...

Wat betreft die plaat waar Marcel mee zat te klooien: vanaf de bovenzijde (raamzijde dus) vrotten met een plamuurmes of je vingertoppen als je van SM houdt  ;D

marcelV70R

Citaat van: )()()sT op 01-07-2009 22:19:00
Na telefonisch consult is ie er af heb ik vernomen  ;D :eusa_clap:

haha nog bedankt he Joost!!
je moet ECHT kracht zetten om hem eraf te krijgen hoor!!!

Marcel

R1K

Citaat van: )()()sT op 01-07-2009 22:26:24
Het revisiesetje is een setje plaatjes die je om moet vouwen en aan de bestaande bevestigingspunten moet schroeven met zelftappertjes. Wijst zich in feite vanzelf...

Wat betreft die plaat waar Marcel mee zat te klooien: vanaf de bovenzijde (raamzijde dus) vrotten met een plamuurmes of je vingertoppen als je van SM houdt  ;D

Haha oke, bedankt, hij was ook al een keer gerepareerd geweest had ik gezien maar was weer een en ander losgegaan, zal eerst wel eens kijken of ik het niet weer kan reparen zonder er weer een setje voor aan te schaffen.
Wat betreft de SM, morgen komt mijn nieuwe (vrouwelijke) huisgenote haar kamer inrichten, misschien is ze wel zo kinky. :P

mehn

Citaat van: marcelV70R op 01-07-2009 22:37:41
je moet ECHT kracht zetten om hem eraf te krijgen hoor!!!
Marcel

Dat zei ik toch :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: TURBO op 01-07-2009 22:24:34
Ah zeer mooi om dit nog even te lezen, ga het morgen ook proberen in een keer goed te doen. :eusa_pray:
Is het reparatiesetje van de dealer trouwens met de klemmen voor €22,.. of zonder de klemmen?

22 euro?!

Ik heb gisteren 10 euro betaald bij de dealer.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R1K

Citaat van: FGG op 01-07-2009 23:26:11
Citaat van: TURBO op 01-07-2009 22:24:34

22 euro?!

Ik heb gisteren 10 euro betaald bij de dealer.

Oke mooi dan kan ik dat ook gewoon roepen, meende ergens anders hier op het forum een prijs van €22 gelezen te hebben.
Zal het wel verkeer in mn hoofd hebben.