Hoe bijzonder is de V70R AWD '99

Gestart door L@rs, 24-11-2003 17:55:24

Vorige topic - Volgende topic

L@rs

Citaat van: Yellow Banana op 01-12-2003 17:26:05
Het verschil zit 'm voor mijn gevoel in het feit of er bewust een beperkte serie van is gemaakt (zoals de T-5R) of dat het een productiemodel is waar er per toeval maar enkelen van zijn verkocht voordat er een nieuw model kwam.
en dit zijn ook antwoorden waar ik iets mee kan! bedankt YB ;)

blauwe speer

L@rs,

Ik vond de V70 R AWD modeljaar 2000 zo bijzonder dat ik mijn gele speer er op ingeruild heb.

Yellow Banana,

Ik schreef toch afneembare haak.

Marc 0101.001

Citaat van: BenC70ES op 01-12-2003 18:36:32
Citeerdus is het des te leuk om te weten of je uniek bent in NL net als de cream yellow!

Volgens mij een stuk unieker als de cream yellow... hier in België heb k er nog maar één gezien (LBP 265pk), en dat was toen bij Volvo in Gent (zonder nummerplaten) en Entuscan heb k nog niet zien rijden  ;)

Citeerin het feit of er bewust een beperkte serie van is gemaakt (zoals de T-5R) of dat het een productiemodel is waar er per toeval maar enkelen van zijn verkocht voordat er een nieuw model kwam.

Beperkte serie waar ze er gewoon nog bijmaken toen de vraag te groot was -> groene T-5R's...

K vind alle speciale Volvo's bijzonder... (T5, R, AWD, Coupé, Cabrio...)

Ach,  een cream-yellow valt ook wat meer op en zie je dus eerder rijden. Meestal zie je steeds dezelfde rijden....  ;D

Ze hebben inderdaad groene T-5R'en bijgemaakt, maar geen gele.........  ;D

Raf

Citaat van: Yellow Banana op 01-12-2003 21:33:42Ze hebben inderdaad groene T-5R'en bijgemaakt, maar geen gele.........  ;D

weet er eigenlijk iemand hoeveel er van elke kleur gemaakt zijn?

het waren 5000 gele en zwarte? of niet?
hoeveel zwarte dan? en hoeveel gele?
en het aantal groene? is dat ook bekent?

ik weet dat ik veel vraag want Volvo is redelijk terughoudend als het over zo'n gegevens gaat!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Entuscan

Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

TTT242

"België; o punten / zero points"??? ;D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Entuscan

En toch rijden er hier rond ... straf hé :)

Off topic: TTT242 hebt ge u nu nog niet bevraagd over het chippen ... dzjees wacht nu ook maar tot na de winter :P
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

TTT242

off topic
Nee nog niet bevraagd, maar het is nu niet echt het seizoen om te karren met de "upgrade".
We zullen het er de 14e in Weert - LPI mini meeting- nog wel eens over hebben

grtz,
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Marc 0101.001

Klopt wel. De wagens die in Belgie rondrijden waren in eerste instantie niet voor dat land gemaakt. De code op het VIN-plaatje zal dan ook wel naar een ander land verwijzen. De gegevens komen uit het interne personeelsblad Global van Volvo zelf.....

BenC70ES

CiteerEn toch rijden er hier rond ... straf hé   ;)

Ze zijn hier zelfs gemaakt...  ;D

CiteerDe gegevens komen uit het interne personeelsblad Global van Volvo zelf.....

K heb dat boekje liggen waar het instaat... maar het klopt toch niet volgens mij hoor, want er rijd heus meer als één gele rond in België en ook zwarte , meeste dealers hadden er wel enkele...

Was gewoon te koop hier in België.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

spartamet

Ik meng mij niet in de discussie over hoe bijzonder deze auto is maar voor de statistici onder ons: ik ben lid en sinds een kleine week in het bezit van een V 70 R AWD MY 2000. Even wennen aan de automaat maar vooralsnog een bijzonder fijne auto.

george

Speciale auto L@rs, speciale auto. Niet de  snelste wel de speciaalste.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

L@rs

wat ik me ook nog afvraag is waarom er een 5traps automaat in zit.... bij de andere R awd's is dit maar een 4traps.

BenC70ES

Citeerwat ik me ook nog afvraag is waarom er een 5traps automaat in zit.... bij de andere R awd's is dit maar een 4traps.

Is gewoon nieuwer...

In de C70's is de automaat ook door 5 traps vervangen in 2000 , maar nog niet allemaal  ??? Die van mijn ouders is van 02/2000 en heeft nog een 4 traps maar in het boekje staat zowel de 4 traps als de 5 traps uitgelegd, raar...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

jaap

volgens mij staat er eentje bij auto heerenveen te koop.
Daar mag ik binnenkort een proefritje in maken.

www.autoheerenveen.nl ;D

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!