velgen voor T5-R

Gestart door capri, 07-07-2009 23:53:37

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Laserblue op 08-07-2009 11:23:41
Citaat van: coyote1980 op 08-07-2009 09:48:55
Ik snap ook niet wat er nu precies zielig is...

Iemand die Titans onder zn 850 wil is alleen maar goed bezig  ;D

En een prijsvariatie van 400 tot 680 euro is nogal wat, dan wil je inderdaad weten of er troep op de markt gedumpt wordt, anders kan 400 euro nog opeens 400 teveel blijken te zijn.

ik had het ook niet over de titans. leuke velgen niks mis mee.  :)

't ging mij om het eeuwige gezanik over IMIDITZO IMIDATZO
maar om origineel is altijd beter..... ::)
vandaar dat iedereen hier naar imitatiespul zoekt voor draagarmen, veerschotels, uitlaten en weet ik niet wat meer.
maar de velgen zouden bij de eerste de beste verkeersdrempel krom zijn.
terwijl je continue vragen over velgendokters langs ziet komen waar het nooit over lookalikes gaat  :eusa_whistle:

en zo ver ben ik het weer kwijt voor vandaag, straks maar even drummen  :evil:

Doe je rustig aan met je hersenschudding ;)

UserID6342

He, het is weer ouderwets gezellig ;D Jammer dat ik net de koffie op heb en het idd nog te vroeg is voor een biertje.  In ieder geval mijn 2 cents voor dit verhaal word dan als volgt; ik ben het met M a r c eens dat smaak een zeer persoonlijk iets is, wat de een mooi vind, vind de ander afschuwelijk en dat is maar goed ook anders reden we allemaal exact dezelfde auto. 

Qua smaak gaat erom wat de TS mooi vind, echter dat vraagt hij niet !!  Als iedereen goed had gelezen had iedereen ook gezien dat TS vraagt of er verschil in kwaliteit zit.  Het antwoord hierop is eenvoudig ja te noemen.  Ik zeg niet dat origineel perse beter is, maar er zit zit wel degelijk kwaliteitsverschil tussen de diverse velgen.  En of dit nu imitatievelgen zijn of originele doet hier niets aan af.

capri

T5 velgen worden nu eerst gespoten, ga later wel eens opzoek naar orginele r velgen.

bupozaanstad

Origineel of imitatie, ik denk dat als je een beetje normaal doet met de wagen het weinig verschil maakt, behalve in je knip. Wel is er goede en slechte imitatie daar zou ik wel op letten. Als ze eenmaal onder de wagen zitten zie ik het verschil niet bij een goede imitatie en de persoon die ze er onder heeft kan met het uitgespaarde geld weer andere dingen doen.