Montage knipperlicht voor (V70)

Gestart door Ralfb, 22-01-2009 17:01:47

Vorige topic - Volgende topic

Ralfb

Een collega wees mij er vandaag fijntjes op dat het knipperlicht rechtsvoor aan de zijkant op het spatbord er wat armetierig bijhing. Ik kan het hele armatuur en de stekker zo naar buiten trekken door de sparing in de carrosserie heen. Hoe zou dit officieel vast moeten zitten? Klemverbinding direct achter het plaatwerk of hoort er nog iets van een contra-deel aan de binnenzijde te zitten?

Er lijkt trouwens een lipje afgebroken te zijn, dus mensen die een knipperlicht overhebben mogen zich ook melden  :).

Alvast bedankt voor de reacties!

arjenT5R

bij de 850 zit het vast met een veer....
weet niet 100% of dat bij de v70 ook zo is?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Zit niet met een veer vast. De achterkant klemt in het spatbord, de zijkant zit met twee lipjes vast aan de koplamp.
De lipjes willen nog wel eens afbreken.

Emiel

Al in het instructieboekje gekeken?

Ralfb

Citaat van: Emiel op 24-01-2009 20:19:03

Nope, heb ik er niet bijgekregen. Kan ik me wat bij voorstellen bij een auto van 12 jaar oud. :)

En voor de duidelijkheid: het gaat dus om het kleine knipperlicht op het spatbord, ter hoogte van het voorwiel zeg maar.

Elsje

Citaat van: Ralfb op 27-01-2009 10:49:04
Citaat van: Emiel op 24-01-2009 20:19:03

Nope, heb ik er niet bijgekregen. Kan ik me wat bij voorstellen bij een auto van 12 jaar oud. :)

En voor de duidelijkheid: het gaat dus om het kleine knipperlicht op het spatbord, ter hoogte van het voorwiel zeg maar.

Ahhhh dat zit inderdaad een beetje lullig vast. Bij mij valt er ook wel eens eentje uit. Aan de achterzijde van het knipperlichtje zit een pennetje/lipje dat als je het knipperlichtje goed aandrukt achter het plaatwerk klikt/klemt.

Ralfb

Top, probeer ik dat vanavond ook even!

Ralfb

Knipperlicht blijft al een paar dagen goed zitten, gewoon terugdrukken lijkt dus de oplossing te zijn  8)

MartijnHS

Nou heb ik een zojuist een brute aanrijding met een duif gehad,en bij aankomst parkeerplaats blijkt dus dat de hele knipper-unit aan wat draadjes naast mn koplamp bungelt. :eusa_doh: Nou kan het knipperlicht makkelijk terugplaatsen alleen zittie niet heel erg goed vast,aan de unit zelf zit nog een soort metalen klemmetje wat volgens mij in de carrosserie moet,alleen ik zie daar zelf geen bevestigingspunten zitten,hoort dat daar wel ?

Grussen Martijn