Onderdelen in de vaatwasser

Gestart door nickk., 07-07-2009 12:04:58

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: marc-850 op 07-07-2009 19:53:18
Citaat van: nickk. op 07-07-2009 12:08:54
Daarom ook geen vaatwasmiddel, maar in dat bakje Dasty icm. oleverwijderaar. Kan dat ding ook nog wel warmer zetten, maar eerst een proberen op 65gr. Een vriend van me duwt zn hele onderblok dr in ;D

En vervolgens weer vrolijk de vaat erin...?  :eusa_think:

jij denkt dat het gemiddelde blok smeriger is dan de gemiddelde pan?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Reitse

Ik wel ja... al weet ik niet wat jouw gemiddelde pan is (en hoe lang die staat.....)

Freakybaby

Citaat van: Reitse op 08-07-2009 07:42:24
Ik wel ja... al weet ik niet wat jouw gemiddelde pan is (en hoe lang die staat.....)

Valt bij mij nog best wel mee, maar veel mensen die met de hand afwassen of met een wat simpele vaatwasser hebben een behoorlijke opstapeling van achtergebleven restjes.

Olieresten zijn dan relatief onschuldig, qua samenstelling en gevaar voor gezondheid etc.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

-D©©©L-

Ik laat de vaatwasser elke paar maanden een lang programma lopen op de hoogste temperatuur. Gewoon zonder vaat, alleen dasty en ontkalker erin.

Freakybaby

Dan hou je hem prima schoon, maar hoeveel mensen doen dat daadwerkelijk?