Recall vanwege benzinepomp

Gestart door viking_in_shorts, 09-07-2009 21:43:23

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

bron: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=132&a=505371

Grove vertaling:

Volvo PV roept 8500 autos in de "Miljöbil-klasse" terug nadat een probleem met de benzinepomp ontdekt is.

Het probleem zorgt ervoor dat de motor plotseling kan uitvallen. Tot nu toe zijn er ca 400 incidenten geweest, maar geen van allen heeft tot ongelukken geleid.

- Maar het had erger kunnen zijn. We zijn helemaal verrast door deze problematiek en we willen nu alle onzekerheid uit de weg hebben. Daarom verzoeken we iedereen de auto voor reparatie in te leveren, zegt Bo Larsen, pers-voorzitter van Volvo's verkooporganisatie in Zweden: Volvo PV tegen TT (=een krant).

De auto's waar het om gaat zijn de V70 2,0 flexifuel en de S80 2,0 flexifuel. Ze zijn gebouwd eind 2007 tot half september 2008. De meeste (7500 van 8500) bevinden zich in Zweden.

TIMON

jep

wij hebben er 1 staan al bijna een week
is een v70 2.0F flexifuel  brandstofpomp defect
het is een huur auto uit zweden en de pomp staat
in backorder dus nog niet te leveren  :eusa_whistle:
85011940

Jeroentjuh

FoMoCo zooi  :eusa_wall: dat spul gaat al1 maar kapot...

M a r c

De pompen in de eerste 850's beginnen nu overigens ook bij bosjes te komen....  die dingen hebben schijnbaar een levensduur in jaren en niet in kms.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lampje

Misschien verstandig dat ik er daar ook eentje van mee neem naar Roemenië?

Reitse

Citaat van: M a r c op 09-07-2009 23:09:31
De pompen in de eerste 850's beginnen nu overigens ook bij bosjes te komen....  die dingen hebben schijnbaar een levensduur in jaren en niet in kms.
nog geen last gelukkig........ <klopt heeeeeel hard af>

Freakybaby

Citaat van: M a r c op 09-07-2009 23:09:31

En in de afgelopen 2 weken wilde de auto 1 keer niet op benzine starten en 1 keer viel ie tijdens het rijden weg  :eusa_shifty:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

sean850

gelukkig al vervangen alleen voor een high performance en die maakt zo'n lekkere irritant geluid van buiten  :eusa_shifty:

Lampje

Waar zou ik een 'pomp revisie setje' kunnen bestellen als ik de pomp bijna helemaal demonteer? Just in case...